|
|
|
|---|---|
|
Nedan touring verkar väldigt intressant, skulle dock vilja ha era synpunkter på bilen innan jag sluter en ev. affär... Länk Tack på förhand! /A | |
|
Glömde fråga om det är ngn som vet ngt om just denna bil..? Alternativt om det är ngn som har varit och kikat på den..? Tack, igen! mvh Anton |
|
|
Mina synpunkter?, Har en själv likadan svart och jag rekomenderar den starkt, en otroligt trevlig bil. Men: bilen är sänkt enligt annonsen, ta reda på hur och hur mycket. Min bil är sänkt 60/60, och det är för mycket, svettigt över fartguppen Sen har min bil däck i samma dimension, ger väldigt trevligt väguppträdande men var beredd på att försaka lite av komforten. annars: sportstolarna är otroligt sköna, HK-ljudet har otroligt rent ljud men basen är lite klen, och tänk på E46:ans svagheter: Länkarmarna och rost vid motorhuv och baklucka, eftersom garantin har gått ut. En annan sak, som är en smakfråga, är att en del tycker att det är svårt att köra mjukt med den, pröva om du kommer överens med kopplingen, annars kanske automat är trevligare... M.v.h //Bjerser BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Tack Bjerser, för dit utförliga svar! Motorn har jag personligen inga problem med, tycker den går mjukt även vid växling - klarar verkligen inte av automatlådor varför manuell är att föredra... Hur kollar jag länkarmarna!? Skaka lite på däcken med bilen upphissad..? =) Tack! Mvh Anton |
|
|
den är importerat. alex |
|
|
registeringnumer börjar på x om man titar noga. alex |
|
|
Är själv sugen på en sådan. Har provkört endel och kan bara säga att det är en mycket trevlig bil. Tyckte bjerser gick igenom det viktigaste. Något att tänka på är väll att denna är nyimport., troligtvis utav nuvarande ägare. Kolla upp,. mil, dokument. o.s.v noga. Mvh Henke |
|
|
Puiu; Jo, jag vet att den är importerad... Tänkte väl mer om det är ngn som har tittat på bilen i verkligheten..? |
|
| Bilen har stått i nästan ett år innan den togs i trafik. Ta reda på varför? | |
|
Tvesola: är ingen mekaniker, men skaka när bilen är upphissad, och använd ditt sunda förnuft ;), känns det stabilt?, utan glapp? Eller så kan man ta en provtur, vibrerar det när du bromsar, klonkar det när du kör över ojämnheter? Kolla annars Autopowers begagnatguide, bra och utförlig. //Bjerser |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.