|
|
|
|---|---|
|
Hej och hå, Undrar en liten sak. Min käre far köpte för gasnak länge sedan en "plastmatta" till bagagerummet. Förbaskat bra grej alltså, bara lyfta ur om man fått lite skit eller så samtidigt som man sparar "filten". Han kör en E39. Nu undrar jag om ngn vet om detta finns till E34? "Varför kan inte polisen plocka in dem som kör långsamt i stället" | |
| Finns till e34 också (på BMW). | |
|
Kan varmt rekommendera detta tillbehör, speciellt om amn kör skräp, kakel samt jordbruksredskap såsom golfklubbor mm:) Finns tom en speciell matta för ryggstödet på E39 T. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Glad för detta tackar man så mycket för svaren. Håller med Asken om att "tillbehöret" är bra. Nu undrar jag bara (kunde ju ringa själv naturligtvis o fråga men men)vad kostar en dylik historia? Trevlig helg |
|
323E21terror |
En bagagerumsmatta i gummi till E34 sedan kostar dryga 700kr...vilket jag tycker är lite svidigt..men de klart det kan ju vara värt det ifall man skulle förstöra textilmattan där bak...den lär ju vara dyrare. farten är min drog |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.