|
|
|
|---|---|
|
nu är det bara några dagar tills jag hämtar nyförvärvet..alltid en specc känsla som uppstår ju,kände bara jag ville skriva av mej lite:) här kommer min spec: Bmw 320d coupe-08 alpinvit sadelbrunt läder comfort pkt svart innertak svarta interiör lister Hifi högtalarsystem sportstolar m knopp m ratt shadow line velour mattor 18" fälg 189 | |
|
Vill också ha en 320d, kör en 120d idag och älskar motorn. Hur är ljudnivån i en E92 jämfört med E81? Frågar då jag nu har kört ca 800mil med min 120d och vant mig vid ljudet i kupen, grejen är dock att jag körde en 320d E90 för någon vecka sen och ljudnivån kändes mycket mycket lägre, dvs E90 kändes mycket bättre. Har E92 samma problem som min E81 med ljudnivån? |
|
| vet som sagt va inte ännu:) hade en 320d touring e91 innan o tyckte i alla fall den gick grymt tyst | |
|
Glöm inte att uppdatera oss om hur den går när du har plockat ut den. Hur mycket landade kalaset på? Är nämligen själv sugen på en 320d E92. Keep your distance! |
|
| clubsport: du har PM,bilder mm kommer så fort jag plockat ut henne:) | |
|
atmos: Gör så, köper du bilen av M-Bilar? Keep your distance! |
|
| Själv har jag 5 långa månader kvar, Suck ! | |
| Helt underbart att få nya bilen levererad precis i vårkanten. | |
| Nu har jag precis kommit hem med min nya pärla..ojoj vilken bil,hur grym som helst:) kommer lägga upp bilder inom ett par dagar,ska gå ut igen o bekanta mej med henne!! | |
|
Stort Grattis atmos!! Själv har jag ca 2 veckors väntan kvar tills min E92 anländer!! |
|
| grattis gratiis... verkar vara en kanonfin bil du fått | |
| Vill se BILDER !! | |
| ska ta lite bilder imorgon:) den har gått 19 mil hitills... | |
| nu finns det lite bilder i mitt galleri:) | |
| Äntligen. Stort grattis atmos ! Riktigt fin bil du har fått. Tomten kom tidigt i år. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.