|
|
|
|---|---|
|
Jag har slitit som ett djur men jag får inte bort instegslisten för att kunna dra elkabalar bak till skuffen. Hur får man borta denna list? Ser inga skruvar eller liknande så det borde vara nåt clips. Grejen är att när man rycker i den så känns det som den ska gå i 2 bitar. Hur får man bort listen? | |
|
Jag brukar skjuta den bakåt. Jag tar bort dynan till baksätet och skjuter bak listen över baksätesdelen. Man får böja den lite. Har provat att dra loss den också men då får man jämt köpa nya clips. ///BMW - Was sonst! |
|
|
den sitter med clips kanske 5-6st... det ska bara va att dra uppåt.. så gör jag ialf. akta så du itne bänder bara på ett ställe för då kan den böjas o gå sönder |
|
| jag har klarat mig med mina clips men dom går väl sönder om dom är i dåligt skick. | |
|
mina lister stenhårt i framre och bakre kanten av listen. Resten av den så verkar den lös. Är det bara att dra rakt upp alltså? |
|
| Var nere och kollade. Det är alltså inte sjävla tröskellisten mot dörren utan den listen som ligger ovanpå mattan. Drog lite i ytterlisten och den lossnade lätt. Innerlisten ovanpå mattan vägrade lossna i kanterna men släppte i clipsen i mitten. Lite våld så kommer det att gå. Tackar! | |
| Dom kan sitta som bara den clipsen. Är dom sen lite dåliga så går dom sönder. Billiga är dom inte heller. Köpte fem st på BMW till den nätta summan av 45kr. Rena rånet för små plastbitar. | |
|
Sitter på cabben ( som har högre trösklar) iaf med ett antal clips (5??) in emot kupen samt 2 st clips i/bakom nedre fästet till bältet Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.