|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle vilja ha lite förslag om vad jag skulle kunna göra med min Alpina tills det är dags att ta ut den till våren. Tanken är att den ska hållas svart och clean, inget överstylat utan bara små stilrena förändringar som förbättrar helheten....... Det som är inköppt är: Coilowers, alupedaler och fotstöd, takvinge och fjäderbenstag fram Alla lister ska lackas i samma färg som bilen. Fälgarna ska lackas svarta, ev med en röd kant så det bryter av lite. Rutor ska tonas. Pumpa lite ideer nu =) Bilen finns att skåda på Länk | |
|
slitza samt kulkromatera skivor och ok! (oken kräver då fullständigt isärplockning då) Mvh Danne |
|
|
Nya slitsade Black Diamond skivor är på väg hem från Pean faktiskt. Oken vill jag nog behålla röda eller ev lacka i en mörkare röd, jag tycker det är ganska stiligt..... |
|
|
en kul grej är dörrpinnar men alpina emblem är det svarta baklyktor jag ser ? nice!! varför inte sätta svarta sido/framblinker oxå lite chrom knappar framför ratten reglage osv tex carbon panel på dörrstolpar? bara lite jag har fixat med på min b10 bort med alpina emblemet o på med ett 318 ;) mvh .d |
|
|
Mörka baklyktor, sidoblinkers och framblinkers sitter på, dock är bilderna tagna före detta.... Jag är inte så mycket för chrom överhuvudtaget, jag gillar när det är svart =) |
|
| Är det inte lika bra att handla en AC Schnitzer, AC har fixat några bilar med just svart och rött . | |
|
Ja man kan ju tänka så men hur roligt är det att handla helt färdigt? Dessutom vill man ju vara lite ensam, även om en ac inte är en dussinbil precis =) Kontakten är nu tagen med en motivlackerare här i Örebro och det verkar utveckla sig mycket positivt =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.