|
|
|
|---|---|
|
Har bytat båda mina strålkastare och måste nu justera ljuset. Jag får ingen ordning på sidleden. Båda min är riktade för mycket åt vänster om man ser det sittandes inne från bilen. Det är elektrisk ställbara strålkastare om det nu gör någon skillnad. Där finns två stycken ställskruvar på varje strålkastare vilken av dem är det man skall skruva på? Eller måste man göra på annat sätt?? Skall besiktiga bilen så börjar bli lite bråttom. Vore tacksam för svar gärna med bild. | |
|
Den yttesta justerar i sidled, eller ska göra iaf, mina har kärvat ihop "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Tacksam för svaret. Vet du vilket håll man skall skruva?? | |
|
Nix, inte på sidleden, men höjdjusteringen vet jag=P "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Vilket håll är det på höjden?? För kommer säkert att behöva skruva där med =) | |
|
Medurs=neråt Moturs=uppåt var någonstans mörkt, och stå nära en vägg så ser du förändringarna bra, skruva inte för mycket bara "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Nitrious: Tack så mkt, även jag fick den anmärkningen på bilen, men mina var för lågt inställda! Fast jag skruvade massa medurs, och sedan gick gängorna sönder, eftersom grejjerna ör gjorda av plast... Men det går även med hyllsnyckel :) |
|
| Jag får ge mig ut å testa så fort man slutat jobbet. | |
|
Låter som en bra idé....=) "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Låter som en bra idé....=) Lär vara bra jobbigt att jobba en lördag=P "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.