AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
975

Till alla som köper face lift till e39..

Fråga er själva om det skulle vara kul att få dem stulna...???? Om ni köper beg face lift tro inte att det e " ärliga " VEM FAN SÄLJER SITT FACE LIFT.. inte fan e det Kerstin och Åke .. Var får dem dem i från.. Visst jobbar man på bilskrot och tar hem ett par för att sälja kan man ju fatta men dem som inte gör det var kommer dem ifrån... Visst KÖP ni dem men tro inte att ni får ha dem i fred Ni ger ut tele nr, Adress som dem ska skickas till hur svårt tror ni det e att hitta er bil då och sno tillbaka dem.. Ja sen får du snällt köpa nya igen.. Och förvåna dig inte om det e dina gamla.. Blir så j-a sne på er som köper dem utan ens att blinka och sen tro att dem e ärliga.. Som sagt VEM FAN SÄLJER SITT FACE LIFT.... Ni kan komma med vilken jävla ursäkt och bortförklaring som helst tror inte på att någon säljer sitt face lift för att köpa något annat VILKET FACE LIFT E SNYGGARE ÄN ORGINAL... SKÄRP ER
Jag har ristat in mitt regnummer i lyktglaset, i ovankant , gör det alla andra oxå och ni som köper tänk er för ni bidrar ju bara till att premien ökat på våra bilar det drabbar ju även er i slutänden
tu
243
turbofritte
523 -00 M-Sport
735 -88
Ok denkan , jag lovar att inte köpa facelift på blocket !

Visa användare
302
Filling
Bmw 735IA -87
Kan bara hålla med, jag vill ju inte bli av med mina originalprylar direkt.
Vet att det är grymt många som blir av med facelift lyktor och m-sport paket. Vet flera bara i Eskilstuna trakten som blivit drabbade den senaste tiden, och det kostar, en kille från gasamk fick ett kostnadsförslag på 100.000kr när dom klippt sönder kablarna till både lyktor och stereo.
co
269
corex
523iA -96
320i Turbo -90
Att rista in regnummret i glaset ju en riktigt bra ide...
Var ute ikväll och skulle rista in nummret, hehe stod redan ett annat regnummer på glaset.

Nä skämt åt sidor, det blir till o rista in imorgon.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.