|
|
|
|---|---|
|
Länk vad menar karln? rätt bra annons annars, eller vad säger panelen? :) | |
|
väcker ju onekligen panelens intresse ju!! Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Hur tänker folk? Det kostar ju pengar att annonsera på blocket. Positivt är att säljaren inte heter "bmw" som många andra flitiga annonsörer... |
|
|
Superkultig annons!!! Att strunta i att beskriva vad det är för modell!!! |
|
|
att inte skriva vilken modell det handlar om har man sett innan, men "OBS:VILL ej ha Namnet med i annonsen. Tack Det hade även blivit en siffra fel i Tel.nr" reagerade jag på. vaddå, är det en meddelande till blocket-admin eller vad? |
|
|
Folk ur äldre generationer är inte internetvana än. Någon kan ju göra ett klipp här, kan det vara en 545i kanske? Ja, jag vet inte. men ring Wikström och be om "sista pris", vettja... Sechs macht Spass! 7:an: Länk |
|
| Frågan är vilket nummer man ska ringa, om det nu är en siffra fel... eller.. hmm, fattar inte, det kanske var dumt av honom att inte använda funktionen "förhandsgranska annons". | |
|
Ser ju ut som en mycket ovan internetanvändare. Kan ingen ringa och fråga? Personligen har jag inte lust att ringa, däremot att få veta vad det handlar om. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.