AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
805

Transportera 3 vuxna i baksätet?

bm
446
bmwtok
3-d 120iM
Jag åker i en bilpool från och till jobbet varje dag. Vi är 4 personer så vi kör var tredje vecka (den ena saknar bil). Två vuxna bak och två fram. Det går bra, inga problem alls.
En tredje person skall börja åka med oss nästa vecka så det betyder att jag kommer köra var fjärde vecka istället.

Så, bilkörning var fjärde vecka med 3 personer bak, en resa som tar ca 30-35 minuter enkelresa.

Är det någon som skjutsat 3 personer bak i sin 1-serie och fungerar det?
Givetvis får jag flytta fram mitt framsäte. Sen är det rätt bra skålning i baksätena så jag undrar om en tredje person sitter bekvämt.
Njuren
I storstan rullar det röda micror med 5 fullvuxna män i dagligen och det ser verkligen obekvämt ut.

Så i din etta lär man sitta rätt bra, iaf för "kortare" resor. Är det 5 töser så trivs de nog bättre ;)

"the things you own end up owning you"
Njuren
Menade förstås 3 människor i baksätet!

"the things you own end up owning you"
bm
446
bmwtok
3-d 120iM
4 män och en kvinna är det :) Minstingen får sitta i mitten.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Den som pröjsar sämst får åka 3:eklass(bakluckan:))
Mvh
Asken
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Sitter hellre och trängs med en kvinna i mitten bak än en skäggig 190cm med tresiffrig vikt i alla fall :) Ibland förvånas man över hur bra det går när man väl provar att trycka in ett halvt fotbollslag i en modern småbil, när man dömt ut det hela på förhand.

AE
Jag vet inte hur det är med en 3-dörrars men det funkar i en 5-dörrars variant iaf.
Se bara till att den som är störst av de 4 personer som åker med sitter i fram så borde det inte bli några problem.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.