|
|
|
|---|---|
|
M6 har andra katten borttagen sa,t chiptrimmad. Rätt kul :D Länk | |
| verkar som om m6:an kan bli hur snabb som hellst... varför får vi ingen cslversion :( | |
|
För att citera Mr Hammond på TopGear: Det är en sak att köra rakt fram och en sak att köra runt en racingbana. Stig i en tidig Murciélago : Länk Nya LP640 är ett snäpp snabbare ( Jag älskar Murcielago , men det förstod ni kanske, ;-) ) |
|
| videon funkar inte.... | |
Gemini__ |
Filmen fungerar fint för mig. BMW:n gick rätt bra i första filmen =) Men den lirar inte riktigt i samma nivå som en Murcieolago, vilken bil! |
|
Gemini Den lirar inte heller i samma prisklass. Jag tar hellre M6:a och och stoppar 1 mille i fickan än köper en murcielago;) |
|
|
bmw_jerry: Ja , jag märker det nu , men om man går in på Youtube och söker på Murcielago , så har du den. En annan jämförelse : Nordschleife tar 8,09 min för M6 med R-däck och 7,50 för Murcielago och 7,47 för Murcielago LP 640 |
|
| Det är klart en bmw snubbe bäljer en BMW oavsett vilken bil dom jämförs med. | |
| Fel! det det gäller att kunna vara objektiv! | |
Gemini__ |
Monster Femman: Ja viss prisskillnad är det allt =) Men hade man pengarna så... |
|
Oggyone: Jag skulle gladeligen köra min M3:a till skroten om jag fick en Murciélago! Det verkar dock inte som om nån tänker ge mig en lambo i julklapp... :( M6 i all ära, men det är inte samma liga... |
|
|
Hehe Det är två helt olika bilar. M6 kanske man kör som "vardagsbil" och Murcielago tar man kanske fram när man vill belöna sig själv lite extra, ;-). Driftkostnaderna för Murci´n är kanske ca 2 ggr högre än M6an , vilken är betydligt dyrare att äga än en "vanlig" BMW som 330i eller 530i. |
|
|
Jag håller med Monster Femma att ta M6:an o stoppa en mille fikan. Lägger hellre 3-4hundratusen på trimm, böter,försäkring och bensin isf:P When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
wsemme tydligen så behövs det ingen större trimm för att köra ifrån den där fläskbiten :P |
|
|
köp en motorcykel för 140 000 o kör ifrån allt rakt fram haha (utom bugatti veron), lägg sedan 900 000 i fickan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.