|
|
|
|---|---|
|
Hejs! Har hittat en mörkgrön 330Ci E46 som jag gillar. Bilderna jag fått är ganska dåliga, & jag tycker den ser mörkare ut än Boston grön...ser faktiskt ut som British Racing Green, samma som på M3 GT. Någon som vet vilka mörkgröna färger som fanns till E46? Tack Klasse | |
|
Det är väl Oxford Green II, färgkod 386 om jag minns rätt. Det är iaf. den färgen som jag har på min 330i 2001. Jag gillar den färgen skarpt :) Mvh/ Niclas |
|
|
Jepp, har fixat mer info nu, Oxford Grön är det. :-) Vad är skillnaden mellan Oxford I & II ? |
|
|
Här är lite mer färginfo: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Sorry...missade att du redan hade fått reda på att det var Oxford Grön... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Tack Ufo! Oxfordgrän II med cremefärgat skinn, det är så grymt snyggt...så lägger vi till M-Sport paket II också..... :-P |
|
|
Låter snyggt...har du ngn länk till objektet...? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Mosse => Kolla upp färgkoden på bilen, jag trodde jag hade Oxfordgrün Metallic men när jag var ute och kikade tidigare idag så stod det Farngrün Metallic (386) vilket stämmer överens med färgkoden som jag skrev i mitt tidigare inlägg. Grattis till bilen! Mvh/ Niclas |
|
|
Håller med dig Mosse! E46 coupé, Oxfordgrün, beige skinn, poppelträ-paneler = kärlek! Låter som ett utsökt bilval! Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.