|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, vart kan man köpa kolfiberdelar till en E36 M3? Det jag är ute efter är i första hand: * Motorhuv * Baklucka * E46 M3 bakspoiler (på bakluckan) som passar på E36 * Tak * Kanske lite inredning också. Bilen är en korsning mellan gat/show bil och en banbil, med vikt på banbil. Någon som har förslag på hur man får en eller ett par sponsorer som vill betala lite av kalaset, så är ni välkomna med förslag, men bara seriösa!!! /Richard | |
|
Här kanske... Länk |
|
| Ja bmwm3shop är bra men Marcus är riktigt dyr, ska klistra in lite länkar så fort jag kommer hem. | |
|
Har inte hunnit kolla priserna än, men de saknade både huv och lucka. Tak tror jag ingen säljer löst utan bygger dit på plats på bilen. /Richard |
|
pg_ice |
det inte dom har i kolfiber är inte värt att skaffa :) Länk |
|
pg_ice: Fina grejjer men saftiga priser. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Stylabilen.se kan ordna följande i kolfiber till E36: Speglar M3, lister, diffuser, vorsteiner motorhuv, inre dörrhandtag, säkringsbox, gt splitter, handbromshandtag, bakluckehandtag, del till kylaren, motorkåpa Jag ska själv köpa så mycket som möjligt efter hand ekonomin tillåter! |
|
|
a_wingard73: Låter bra. Fast jag letar efter kåpan över kylaren i kolfiber. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
a_wingard73" men det ligger väll inte på deras sida va?? finns ju bara lycktor.. mvh pezen Länk |
|
|
Nej det finns inte på deras sida konstigt nog... Jag trodde först inte att de kunde erbjuda mer än de som fanns på sidan, men efter att ha mailat och frågat visade det sig att "ovanstående" kunde erbjudas. |
|
|
låter ju fint då får man väll mantla iväg ett mail till dom:) mvh pezen Länk |
|
|
Kul att höra att det är fler än jag som är knäppa nog att lägga ut en massa pengar på dessa gamla bilar. Någon som fått svar på vad huv och lucka kostar i kolfiber? /Richard |
|
| Chrcel: Jäkligt snygg E34:a! | |
|
önskar att ja inte sålt den bara!!!!!! ja kan lägga hur mycke pengar som helst på bilen!!!! he ju min lilla bäbis!!!:) mvh pezen Länk |
|
|
Vad satt det för snurra i den då? Men M3:an måste väl ändå vara roligare på banträffar, för du luftar den väl där? inte bara runt korvmojen!? Är bilen svart eller blå, du har ju två färger på M3:or på din användare. Vad ska du ha för kolfiber delar på din bil då? Själv funderar jag bara på att byta det som gör bilen mycket lättare, om det inte kostar för mycket. Har även kolfiber stolar från Realcar, men de sitter inte monterade än. /Richard |
|
|
det satt s38b36 ...felet var att ja tyckte ja gav bort bilen..24 tusen..hade jag hafft jobbet ja har idag hade ja hafft kvar den... det är den blåa..å ja den är mycke roligare:)...har inte kört nått alls i sommar..hade inget körkort då ja köpte den. hade en 97a förra sommaren me smg så de blir roligt i sommar:) tjuv tog en runda när ja va hemma i sommras å de är en ruggig skillnad på smg å manuell. vet inte varför ja lagt upp dom bilderna... måste vara nån fylle grej:)har köpt likadan fälgar som sitter på den svarta.. kommer mer bli utsendemässigtför mej..blir nog huv insug å lucka...sen får man se. den har bara snurrat 5000...å de tråkiga är att den kommer nog inte snurra så mycke i sommar heller blir nån utställning...putsar lite för mycke:) men nån träff kanske man kan hinna me.. är inne på å byta bil å bygga turbo å massa kolfiber godis i ställe.... skulle va roligt mvh pezen Länk |
|
|
Någon som har fått priser på vad delarna kostar? /Richard |
|
|
nix inte fått nått svar än mvh pezen Länk |
|
|
Jag är på G att beställa en del kolfiber delar till Porschen... iaf jag har surfat runt en heldel på nätet för att hitta leverantörer...och ett hett tips är att du kollar priserna i usa. Dom delarna jag ska ha är billigare att plocka från usa (inkl frakt+moms+tull) än här i europa (pris exkl frakt) för att inte prata om krämarna här i sverige, som smörjer kråset duktigt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.