|
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Undrar om någon testa dess lyktor eller har en bättre bild på dem monterat på bilen..? Smidigt med ett paket :) Länk |
|
Framlysen: Länk Baklysen: Länk Mvh /Janne |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Tack då vet jag de främre är ju samma som fanns på -00 original, är ju fulare än de gula är.. Typiskt :( |
|
Bakljus: Länk Med LED: Länk Frontglas med faceliftlook:(passar bilar före -01) Länk Du borde hamna strax över 2000 för bak- och framljus eller 2500 med LED-ljus inkl. frakt därifrån. Skall du beställa så kan du hojta till så kan jag vara med på beställningen och köpa sidoblinkers. :-) |
|
| Är det någon som har beställt från den tyska sidan? Hur ser baklysena ut? äkta eller enbart billiga? | |
|
Jag har beställt bakljus från eBay. Dock ej från just de sidorna jag länkat till här. Det var passform och ytfinish i samma kvalité som original Hella. De jag köpte ser ut som facelift -01, förutom att reflexen längst ner inte finns. Samt att de inte är LED, utan vanliga glödlampor. Det är ju precis samma lampor du köper i Tyskland som du köper här hemma i Sverige. Samma tillverkare, bara olika priser. |
|
| De du köpte carl var alltså likadana som dessa? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.