|
|
|
|---|---|
|
hej undrar ifall de nån som vet hur man klär om panelen på en e30 , sån där svart i mocka eller vad det är .. det är riktigt snygg nån som har så eller vet hur/vart man gör detta . ? tacksamm för svar :) | |
| flocka tror jag det kallas, testa sök på det | |
| Som TimS säger så är det flockning det heter, har sett på andra forum vissa som gjort en "fullösning" genom att köpa högtalarmattor och sedan klätt in instrumentpanelen med det. Att lämna in på flockning av bara instrumentpanelen tror jag att jag sett priser kring 1500:- och uppåt för. Att köra fullösningen så blir kostnaden några hundralappar med lim och matta. | |
| jaha . men det ser inte ut som högtalar matta , ´eller är det värkligen de??? för jag tänkte hur det blir med kanter o böjar o sånt . isfaall har jag både lim och ca 2 m" högtalartyg. | |
|
Högtalartyg är inte i närheten lika. Då kommer den att se ut som en epa. Alcantara skulle jag tro att du syftar på. |
|
|
jag är också intresserad av flockning av instrumentbrädan. Nån som vet vilka företag som utför detta? mvh //Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.