|
|
|
|---|---|
|
Ser väl inte helt fel ut va? Länk Jag är lite tveksam rutnätet i fronten, men annars helt ok! Min blogg: Länk Lite humor: Länk | |
| Hade hellre sett den i LeMans-blått eller Svart, möjligtvis vit. Rutnätet ser lite epa ut dock. Helhetsintrycket är bra! Fälgarna passar kanon på 1:an. | |
| Såg ju faktiskt för taskig ut, och silver var verkligen inte rätt färg...men annars så var den bra :P | |
| ser bra ut men jag skulle gärna vilja se en liten skärmbreddning så som m3:an har jämfört med vanliga coupen | |
|
Tycker nog BMWs Tii är snyggare. Men visst är det "Vill Ha" faktor på nya 135:an! Kikade in på BMW i Solna, 500' kr för en 135 med lite lullull! Nja jag lägger nog mina pengar på en beggad E46 M3 i så fall och moddar den lite, eller varför inte en E46 M3 CSL! Klart mer bil för pengarna. Personligen så tycker jag att 135:an är ca 100' för dyr för sitt eget bästa och för mitt intresse, eller ska den ersätta M3:an som busbil så får E90 bli ett landsvägslok? för riktigt busig blir aldrig nya M3:an. /Richard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.