|
|
|
|---|---|
|
hej Precist köbt en M3 SMG (mycke nöjd), og vil gerne höre om nogen kan anbefale en bra klub for bmw her i skåne. Lidt halk/safty driving kursus/ körning, track days, og BMW träffar eller ligende. Nogen forslag? Tak | |
|
Länk och Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| tak for tipset | |
|
Det kommer komma upp en ny hemsida för bmw sport club (www.bmwsc.com) strax efter årskiftet. Där kommer det komma upp en ansökan om medlemskap för 2008. Vi kommer ha iaf två stycken träffar i skåne under sommaren. Schemat ser ut som följande 2008-05-03, Mantorp (Vårträffen) 2008-06-07, Sturup 2008-07-06, Anderstorp 2008-07-28, Emmaboda (BMW Cup vs gatbilar) 2008-08-02/03, Ring Knutstorp (Sommarträffen) 2008-09-07, Mantorp 2008-10-04, Gelleråsen Våra bankörningar kräver dock att man har licens genom Svenska Bilsportförbundet. Vi kommer ha en licenskurs och jag vet det var en man som åtminstånde bara pratade danska förra året, så jag tror att det går bra att deltaga för dig. Men Rolf som håller i kursen vet säkerligen svaret. Info kommer komma upp på nya hemsidan. Välkommen! Och grattis till köpet föresten =) Niklas Orrje Ledamot BMWSC |
|
|
För att köra så kolla in rejsa.nu. Där finns i princip alla klubbar med som pysslar med bankörning med gatreggade bilar. Många gånger bjuds det ut platser i märkesklubbar till otrogna mot en högre kostnad. |
|
|
Icke kannon tak , skal se til at melde mig ind og få licence |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.