|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om det finns någon glödningslampa i 740D. Jag har/ser iallafall ingen lampa som slocknar. Har inga startproblem... :-) //Jan-Egil | |
|
Lägg i läge 2 på nyckeln, då står det pre-heating i MID-fönstret under hastighetsmätaren då det är kallt nog för att den ska gå i. Står i instruktionsboken:) Mvh Asken |
|
|
Aha... va bra. Jo, jag såg det en gång i displayen - faktiskt. Tackar för svaret. Har bara instruktionsbok på tyska.. :-( ...! //Jan-Egil |
|
|
Så lite så, en kontakt med närmsta aukt verkstad ger dig tillgång till porrig kvällslektyr på ditt språk a ca 150kr, kan nog skickas på post med. ( No/ Sv?, kan ej tyda J-E:s exakta hembörd) Mvh Asken |
|
|
Godafton...! "Asken" skrev: ( No/ Sv?, kan ej tyda J-E:s exakta hembörd) Jaa, mitt namn skvallrar om att jag - i alla fall delvis härstammar från Norge och därmed ganska obehindrat läser språket från det vackra landet i väster. Men jag föredrar nog att läsa instruktionsboken på svenska och skall beställa en sådan på tisdag då jag skall lämna in bilen på BMW i Skellefteå. Tack igen för snabb hjälp.... :-) //Jan-Egil |
|
|
Be om en uppdatering till senaste prgvara på automat och motorstyrning på en gång, om meken kan hantera sin DIS/ GT-1 dvs. Gör en hel del för gångkulturen. mer än 17k mil? Byte av olja plus filter i autolåda är inte fel:) Mvh Asken |
|
|
Länk Länk Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.