|
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Länk Någon som testat dessa? Nåt att ha? Funderar också på om priset 1550:- är per ljus eller per par..? Är det per ljus är det ju ruskigt dyrt för att vara pirat och ej diodljus.. Är ju väldigt enkelt att montera om det är vanliga standardljus bara klara. Sen kan man ju köpa riktiga diodlampor med motstånd i som ska motsvara vanliga glödlampor då blir det ju diodbakljus fast utan massa strul med motstånd och ljusmoduler ;) Blir ju också väldigt enkelt att montera av vid en ev försäljning :) |
|
annars så kan du köpa på: Länk dom har bra priser :) |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Men det måste vara pris per st eller? Då lägger man ju hellre 3000:- på original ljus :( |
|
Är nästan 100% på att priset är per par. Är du osäker skicka ett mail och fråga. Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
|
d.fagersten: Det står ju på Autosculps hemsida att det är per par. lindberg88: Det var ju (lite) dyrare på stylingshopen än autosculp, så varför köpa där? Men mitt tips är att du kollar eBay.de. Ca. 800 per par kostar de där. Och det är samma tillverkare som de som säljs i Sverige. Jag köpte på eBay. Kanonfina. Tar ej in vatten, har lika bra passform som hella original och ser riktigt bra ut. Mvh Carl. |
|
Mattias_johan |
Carl L: Va det dyrare på stylingshopen? Du måste kolla fel. De kostar 1340 kr där. På ebay får du ju räkna på frakten också. Och du kan glömma garanti därifrån. |
![]() 1.360 Bruksbil
Jo det står säljen endast per par men sen när du lägger i varukorgen står det 1st baklus osv är det som gör mig fundersam.. Men det är alltså vanliga ljus så ingen modifiering behövs? Varken i plåt eller elsystem? Då kommer vi genast in på nästa fråga hur ska jag göra fram, har Xenon monterat original men vill ha den nyare blinkersen verkar vara knivigt. Tänker ju inte köpa angeleys utan xenon och ja tänker ju inte lägga massa pengar på angeleys med xenon heller haha Då är man ju inne på det där att ist köpa en 01a med allt färdigt ;) Några tips om det? Varför passar inte de satserna som finns med nyare blinkers endast bilar utan xenon? är det brytningen i glaset eller vad handlar det om? |
|
Mattias_johan: Det kan ju vara mina ögon det är fel på, men när jag tittar står det 1560kr. Men du borde väl veta om någon, då du tycks ha ekonomiska intressen i stylingshopen, av dina tidigare inlägg på forumet att döma... Så det stämmer säkert. Det där med att man inte får garantier på eBay är kvalificerat skitsnack från din sida. De tyska säljarna är ju inte dummare än att de förstår att en nöjd kund gärna handlar hos dem igen, och rekommenderar just deras eBay-shop. Visserligen finns säkert säljare där som skiter i allt vad garantier heter, men det gör det på våra svenska internetshopar också. Men som sagt, att du har ekonomiskt intresse i stylingshopen, det råder det i mina ögon inga tvivel om, så att du rekommenderar dem så fort du får chansen, det är ju inte så konstigt. Tycker dock du borde visa det öppet istället, byt alias till stylingshopen vet ja. d.fagersten: Det står så på de flesta internetshopar, men maila dem och fråga, så du vet säkert. |
|
| Angående frakten: Frakt från Tyskland hem till dörren kostar ej mer än frakt inom Sverige, och mig veterligen måste man lägga på frakten på Svenska e-shopar också. Så det gör varken till eller från. Därför jag ej tog upp det i mitt tidigare inlägg. | |
![]() 1.360 Bruksbil
Fick svar från stylingshopen att blinkersen och lyktglasen ska passa till E39 med gamla xenonlyktan men jag blir tveksam då jag inte kan hitta det någon annan stans, eller är det så nytt? Någon som verkligen köpt och monterat på sin E39 gamla modellen? Ytterligare en följd fråga, antar att man måste demontera hela lyktan och någon elektronikbox till xenonet? Några problem med det? eller är det lika enkelt som på en Volvo S70 eller 850?? Jag e rolig för några dagar sen skrev jag att jag skulle hoppa över ombygnationen hehe |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
D.fagersten- Det finnes enbart lösa skyddsglas med blinkers till de "gamla" före -09/00 på nyare kan du inte byta skyddsglas med blinkers. De är lika oavsett om det är xenon eller halogen. Länka gärna till den produkt du avser. ///MVH Hasso Länk |
![]() 1.360 Bruksbil
Tänkte ha ljusen i länk 1 fram och de i länk 2 bak, länk 3 på sidan NR1 Länk NR2 Länk NR3 Länk Vad tror ni om detta? Funkar det att ha så även fast den främre inte är i klarglas? Tror bilen kan bli ganska så "snok" med dessa ljusen och sedan lilla M vingen och shadowline lister och ev en mörk grill ?? Då återstår väl bara att byta M fälgarna mot svarta med kromkant hehe |
![]() 1.360 Bruksbil
På länken nedan finns såna jag helst av allt vill ha men ska tydligen inte passa bilar med Xenonljus. Går det att få tag på såna som passar till xenonljusen Länk Nu byter jag modell igen ,,, haha rörigt nu Hittar precis samma smokeblinkers fram på realcar som jag hittade på stylingshopen Men på realcar passar de ej bilar med xenon men från stylingshopen svarade de i mailet att dersa ska göra det..? Verkar ju vara exakt samma pryl.. fattar ingen nu :( Stylingshopens smoke blinkers Länk Realcars smokeblinkers Länk |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk Ta ett snack med vår shoopkeeper Kenta, han kan nog reda ut vad som passar på vad. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.