|
|
|
|---|---|
|
Är i färd med att byta bil och en nyare bmw vore ju som snuset i dosan! men vad finns det då att välja på! eftersom jag ska ha 4wd och diesel så ligger bmw ganska pyrt till, finns ju bara 330xd som man tydligen måste hämta själv från tyskland för att inte bli blåst, elr så en x5 a men det går ju inte heller för då kan jag inte hänga hästtrailer baki! hade det funnits 530 d 4wd så hade valet varit enkelt. Ska man behöva köpa en audi elr vw nu : ( usch! tips någon? | |
|
Du får ange vad prisramen är för ditt köp... 530Xd finns ju som ny t ex... Mvh Asken |
|
| Ja någon ny bmw blir det iaf inte, kring 150-200 skulle jag tro, | |
|
Om du har 525tds nu, varför 4wd då? Drar mer soppa och är tyngre:) 530Dat facelift borde väl vara toppen? Mvh Asken |
|
| Jo det vore en grymt fin bil, men bara i vinter har jag kört fast 3ggr i snö helvetet. Sen som jag skrev tidigare ska jag ha en bil som ska kunna dra sambons hästtrailer. När man bor 20 mil norr om luleå är vägstandarden inte den bästa, varken vinter elr sommar. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Får du nog tyvärr tänka på nått annat än en E39 då de det inte bidde nån 4WD av denna modell. En X5 Diesel vore nog inte fel vagn för dig med ditt väglag.Eller X3. Eller helt enkelt välja en annat märke. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.