|
|
|
|---|---|
|
tjenixen! tycker att min m3a e46 låter lite för tamt, och skulle vilja ha tag i ett gruppe M alternativt en dixis burk till påtagningen i vår! Så finns det några svenska återförsäljare? mvh | |
|
jc preformenc har gruppe m |
|
| finns ett dixies på blocket | |
| Tänkte tippsa om den men det verkar som om den är såld, annonsen är inte kvar.... | |
|
Har fått tag på ett Gruppe M nu. man längtar inte lite till våren? =O |
|
| hehe du blir ej besviken, köpte du den från powerbörsen?? | |
|
Jag vill också ha!!! Bor själv i Stockholm, hjälp? :) Thomas H thomas@miraculix.nu Länk |
|
|
Kanske går att ordna gruppköp till reducerat pris någonstans? Jag kan ev. vara intresserad beroende på pris |
|
|
Jag har köpt ett Dixis. Skall bara montera och sedan njuta. Hoppas det blir som jag tänkt mig. |
|
|
Maxey, ta gärna några bilderna under monteringen om du har möjlighet. Hade varit intressant och se. Och gärna ett ljudklipp innan och efter :) Har man hört det sen så har man väl inget annat alternativ än att beställa ett. Gott nytt år! |
|
|
WiNi. Precis. Jag skall försöka se om jag har möjlighet att få på det själv i garaget annars blir det till att åka in till ett större garage med lyft. Jag skall ha det i minnet att ta bilder men defenetivt skall jag ordna fram ett ljud klipp. Youtube har bara kassa ljud klipp. Detta gör jag i nästa vecka/helg, i bästa fall får jag det i helgen redan. Delarna till billn är på G med frakt as we speak,det är en hel del som bilen skall få på sig under 2008. Förhoppningsvis är allt klart i februari. |
|
|
MAXEY, får man vara lite nyfiken och fråga vad mer du beställt? Var beställde du dit dixis ifrån förresten? En recension sen också hade inte varit fel om du vill bjuda på en sån :) Skulle gärna vilja veta om man kan ha ett dixis system och ändå använda bilen dagligen som pendlarbil, tänker då på ljudnivån i kupen. Mvh WiNi |
|
|
Jag kommer att andvända bilen i jobbet och var lite orolig för ljud nivån jag med till en början, men sen ville jag inte ha något som bara lät ljummet heller. Det blev ett Dixis. Det är bara Orginal delar jag andvänder mig av, CSL Diffuser, CSL Bagagelucka, CSL Front, 19" BBS RS GT 8.5 10, Sänkningkit, Blacked Out Grill samt Gälar. Dixis Avgassystem. Skulle inte göra nått alls på bilen som redan ser riktigt bra ut. Men så blev man galen. |
|
|
Låter ju skitschysst! MAXEY Du har pm. |
|
|
Tack ! Det skall bli kul att få på allt, en del är inne på lack just nu. Ska kolla PM. |
|
|
Japp då är det mesta klart. BMW M3 Estorilblå Sv-såld 2003. Endast med äkta och orginal delar; CSL Front CSL Bagagelucka CLS Diffusor Blacked Out Grill och Gälar Dixis avgassystem Sänkningskit BBS RS GT 19, 8.5 10. Bilder kommer inom kort. Fälgarna skall på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.