|
|
|
|---|---|
|
Jag tycker att i detta fall är ordens fåtal rätt... Sitt stilla och njut... Länk Mvh Asken Varandets njurning= kärlekens sötma... | |
| Jaa det kan man kalla skönhet i alla drag... | |
|
Saknas bara facelift. Ser ut att vara mycket eftermonterat, najs! Framstolarna var också något i särklass... Wilhelm Svenselius |
|
| Utrustningen kan man verkligen inte säga något ont om! Men i övrigt, annorlunda och fula stolar, tråkiga fälgar, trist färg och ganska alldagligt yttre. Men visst en L7 är alltid en L7. | |
|
En majestätisk bil helt enkelt. Får ju B12:an att verka billig :-) även om de är Alpinaklasse i första rummet vilken dag som helst, så givet val. Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk |
|
| Framstolar som ser ut som båtdynor är ju inget man suktar efter. | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
En skön drottning ska väl ha en snygg kung? Låt mig pressentera Kungen Länk Diplomerad av leathermaster |
|
Oj! Fina bilar båda två! Den röda skulle ju inte göra ont :-) |
|
| Har för mig att designen på stolarna (samma design fram & bak vad jag kan se) gjordes av en viss Karl Lagerfeld... | |
|
dom pengarna får man ju en ny merca Sklass för ;) BMW - När du älskar att skruva... |
|
| Har erhållit några bilder till av kungen. | |
| Mmm, den röda var mumma! | |
| Det är samma sömnad på stolarna som i Lagerfeldvagnarna. Byt tillbaka till orange bakblinkers så har du en bil att vårda :) | |
| Den röda, aka kungen har jue varit smälld vid minst ett tillfälle = trist. | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Ja det var trist för krockskador kan yttra sig senare på fler sätt. Min M535i E28 var krockad i Schweiz och den drog inte snett men brott i kabelstammar, drog el, glappis och lite halvsnygga skarvar här och där i plåt. Kommer bara köpa okrockat fortsättningsvis om det inte dyker upp en sjukt ovanlig och fräck BMW vill säga ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.