|
|
|
|---|---|
|
Ska dra en kabelstam från kardantunneln till skuffen, hur fasen kommer man igenom på någon bra sätt? Måste man montera ner hela mellanväggen? Och hur gör man isåfall det? Jag är helt ställd, har slitit och skruvat i grejerna en hel dag utan framgång... Skruvat av allt jag kunnat hitta och har även tittat på RealOems sprängskisser, men grejerna sitter fast som satan iaf :P /Hälsn Glad amatör | |
|
Finns 2 olika sätt att fixat på.. 1 riv ut allt bakom sätena (det gjorde jag) Sitter inte så illa men det tar tid. Du har skruvar bakom gummilisterna vid dörrarna bl.a. Om du gör det så ta lös lister vid bakre sidorutorna & byt övre stötdämpar-fästena ifa din inte är konventerad.. 2 Lossa insynsskyddet, bara att bända upp ändplasten sen sitter det 10mm muttrara under. Kolla var batterikabeln försvinner in under mattan, lossa handbromskonsolen.. Ta en svetstråd & böka dig samma väg som batterikabeln, sen ögla på tråden & dra igenom nya härvan. Lär bli mycke bockande fram & tbx men mycke snabbare än att riva skiten.. Lycka till! Mmm Coupe |
|
|
Tack för tipsen, blir till att testa! Hur gick det med short-shiften? |
|
|
hoppar Short-shiftenn nöjer mig med ny koppling + DSSR + bussningar.. Sen så ligger det nya gula Konis till framdämparna & väntar i garaget. Sen så ska man bygga om bakvagnen så den går att justera.. Man blir väl tvungen att sätta i gång snart, visst ja ska ju bygga en 4:de ordningens baslåda i glasfiber oxå.. Puh Mmm Coupe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.