|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har något tips vad man kan hitta sådana till en E46? /Peter | |
|
hej, jag beställde från ebay förra veckan allt gick på 600:- inklusive frakten ,, exempel: Länk tror nog du é ute efter svarta mattor?? =) |
|
| tror jag sett sådana på blocket | |
|
Ja det finns ju en del som sitter och beställer hem grejor från ebay och tjänar pengar på att sälja dom här och på blocket så det är väl ingen omöjlighet att du sett såna. Men varför betala mer här när man enkelt kan beställa hem dom själv. |
|
| Jag har en fråga angående beställningar från t. ex ebay. Säg att man köper nåt från ebay och då måste man ju betala med kort och därmed lämna ut kortnumret. Vad hindrar säljaren från att dra pengar från kortet vid ett senare tillfälle när man endå har lämnat ut kortnumret? Nu vet inte jag om det fungerar på det sättet men förklara gärna hur det fungerar. | |
| du betalar via paypal,,, det går inte att göra så som du beskriver,, du lämnar inga uppgifter till själva säljaren,, utan det e ditt paypal som sköter allt | |
| Ok, tack för svaret. | |
lob |
Beställde mina från GT-racers, California via E-bay. Betalning via paypal och mattorna levererade till dörren via DHL på 5 dgr. Kvaliten på mattorna kunde dock varit lite bättre. Luddar ganska kraftigt ett tag men efter några dammsugningar blir det bättre och mattorna ser fortfarande bra ut. Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.