|
|
|
|---|---|
|
Är på väg att beställa och vore tacksam för synpunkter och råd från alla som har något att tillföra. Det här är min plan: 335 Coupe Spacegrå Dakota Sadelbrun läderklädsel Dynamicpaket: Komfort acess Adaptiva strålkastare Comfortpaket: Farthållare med bromsfunktion Belysningspaket Regnsensor Klimatautomatik Automatiskt avbländbar backspegel Armstöd fram Förvaringspaket Navigation professional Parkeringsdistanskontroll fram & bak USB anslutning (ipod) Hi-Fi professional LOGIC 7 Individual Shadowline högglans (svart fönsterlist) Individual innertak i svart antracit Telefonförberedelse Elektrisk taklucka av glas Interiörlist Ädelträ poppel natur Lättmetallfälg Stjärneker 230, 19" Velourmattor Mr Cap nybilsbehandling Vinterfälgar ?? Vilken rabatt är realistisk, 6-8 % ??? | |
| enda synpunkten jag i princip har, är interiörlisterna dom hade jag tagit i svart också precis som innertaket,annars får du "för" många olika fäger!! rabatten bör ligga ja mellan 6-8% | |
|
Ser ut som en bra specad bil! Ska du ha en 335i eller 335d? Mvh/ Niclas |
|
|
atmos; listerna tycker jag matchar lädret rätt bra. Din väntan är snart över, vad har Du beställt ? Heden; 335i, diesel är som fiskbullar med spenat för mig. |
|
|
doc T: jag hade i alla fall valt svarta lister,det blir grymt!! min spec: Bmw 320d coupe -08 alpinvit sadelbrunt läder Comfort paket svart innertak svarta interiörlister HIFI högtalarsystem sportstolar m-knopp m-ratt 18" fälg 189 shadowline högglans |
|
| Riktigt snyggt Atmos, grattis. Gläds med dig som snart har den hemma. | |
|
Tror som du atmos, att poppel går bra med sadelbrunt däremot skulle jag tagit en mörkare nyans som går i stil med det sadelbruna,. svart och brunt låter som rött och orange inte speciellt lockande, jag skulle nog sträva efter att få lite balans i färgerna så de går ihop I varann. men smaken är ju olika, i slutänden är det ju ni som betalar som bestämmer.. blir nog fina båda två. |
|
|
Nu är beställningen gjord och nedräkningen har börjat. Lovad leverans slutet av april. Känns låååångt ! Visst är det här snyggt Länk |
|
|
Grattis! Blir nice.... ///Danne |
|
| Tack Danne ! Var in och kikade på din bil, otroligt fin. Är det originalfjädrar eller har du sänkt den ? | |
| Jag hade valt automatlåda men det är ju en smaksak. :-) | |
|
Färgkombinationen är vacker, ett litet smakprov på min förrförrförrförra eller nptt... Länk Manuellt är miljöisch då det drar mindre än automat, resten säger jag inget om då jag åker V12 själv ibland:)) Min egen preferens hade lagt till larm, stänkskydd runtom för smutsen, klimatkomfortruta fram för siktförbättring mot xenon och mötande ljus samt borttagande av 60% av värmen sommartid, backspegelpaket mycket skönt att kunna fälla in speglarna vid knepiga parkeringssituationer samt LEKFUNKTION för den lilla gossen i en:)) Ett par olika åf kontkater ger nog bästa rabatten men viktigast är ju den personliga servicen:) Lycka till! Asken |
|
|
Doc T Tack mannen! Jag har M-paket på den, då får den styvare fjädring och sänks 15mm ifrån fabrik, någon ytterligare sänkning har jag inte gjort. Sen ser den lite lägre ut med 19" fälgar. ///Danne |
|
|
335 är en riktigt fin bil. Min kompis köpte en sån.... UNDERBAR bil att köra...snabb som tusan är den osså :D grrrrrrr |
|
|
Har laddat ner instruktionsboken från 90post och läst 30 av 297 sidor. Bluetooth låter ju som rätt kul tillbehör, kunna välja ur telefonlistan via idrive och röstuppringning. Ni som vet, funkar det bra ? Värt pengarna ? Tacksam råd om något jag ej valt ändå är värt att lägga till: Larm 4700:- Infällb backspegl 2300:- Tonade rutor 2700:- Gardin bakruta 2900:- Aktiv farth 9600:- Helljusass 1500:- TV 9900:- Bluetooth 7900:- M-ratt 2000:- Med TV, kan man spela upp film och visa bildspel från ipod ? |
|
|
Doc T: av dom alternativ du angivit så hade jag helt klart valt följande: 1.infällbara backspeglar,väldigt bra på parkeringsplatser. 2.Helljus assistans 3.M-ratten o knoppen MÅSTE du ha,du lär ångra dej bittert på ratten i allafall |
|
|
Doc T Nej, du kan inte spela upp annat än musik med Ipod/usb interface. Du har PM! ///Danne |
|
|
Tack för alla råd och åsikter och särskilt för ditt PM Danne ! Har lagt till komplett förberedelse för bluetoothtelefon inkl röststyrning, helljusassistent och M-sportratt. Hade klart varit surt att missa ratten. |
|
Buspelle |
BT är helt suveränt. Absolut värt pengarna om man ända tar navi. |
|
Sista (haha) kompletteringen idag, Bakrutegardin. Bättre alternativ än tint som jag tycker inte blir riktigt bra med coupéns stora dörrutor o pyttesmå bakrutor. Snackade med SBP och dom är stenhårda på tintade dörrutor, glöm CA-look. Skulle vara snyggt med liten custom nummerplåt fram. Några förslag ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.