|
|
|
|---|---|
|
Blev så jäkla ledsen imorse. Någon människa med mindre känsla för ditt och mitt hade plockat mina sommarhjul. Och jag min idiot hade dem stående en halv dag längst in i carporten för rengörning. Familjen lämnade hemmet totalt 6 timmar på eftermiddagen och då är någon jäkel framme. Roligt att man råkar ut för sådant just då (givetvis är försäkringsbolagen glada, de slipper ju ersätta) Så om någon stöter på ett par 17"mfälgar till e90 med kleber på, säg gärna till så kommer jag med baseball........... Hatar folk som stjäl | |
|
Tråkigt som f-n! 2 uppsättningar till salu på börsen, tycker förvisso att dom ser allt annat än skumma ut dock. Och förmodligen är väl inte ens dom idioterna så dumma att dom annonserar det första man gör.. |
|
|
Går det inte via hemförsäkringen? There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Verkade inte så, dessutom låg de "utomhus" olåst. Jag har Folksam, och de hävdade att hemförsäkringen inte gäller biltillbehör. Hatar folk som stjäl |
|
|
Beklagar det som har hänt. Mig veterligen har man bildelar som blir stulna som inte ligger i eller sitter på bilen så täcks de inte av bilförsäkringen. Men det är klart ligger de olåsta så är det väl en annan historia. Kan bara beklaga. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Fy för den lede. Fantastiskt konstigt att det görs skillnad på egendom som bevaras innom hemmet. Det är trots allt dina grejer och nån stjäl dom från din carport. Om det hade varit tex. en takbox som blev stulen, hade du fått nån ersättning då? mvh Magnus Melkersson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.