|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk //Håkan | |
| såg ut o vara i väldigt bra skick | |
|
uff nu är dom där igen dessa fälgar som jag bara måste ha. Fin kärra för övrigt. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Får ju habegär. Byggde Alpina på 00-serien också? |
|
|
När vi ändå är inne på alpina så har jag glanat in dessa Länk fälgar några gånger.Är det nån som har ytterligare info om dessa,är som sagt riktigt svårt o hitta äkta vara som dessutom är fina. Dessa brukar ligga på bud ibland och blir då billigare,men sen tillkommer ju både frakt och tull så man får nog dubbla priset innan dom är hemma. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
Scheckheft |
Hej Walloth&Nesch säljer Alpinafälgar: Länk Mycket fin bil i länken :) Mvh Scheckheft |
|
Scheckheft :Har dom större utbud än på hemsidan? Vet att dom hade alpinahjul i 15tum förr men hittar inte nu. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Schönheit! Mer Alpina-02 tillbehör: Länk Mvh Asken |
|
Scheckheft |
trucker: det har de, du kan ladda ner katalogen från deras hemsida. Mvh Scheckheft |
|
Scheckheft:fick just svar från WN att Alpinahjulen i 15tum inte går att frambringa:(( Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Här då trucker. Sidan funkar inte så bra med Firefox. Länk //Håkan |
|
|
Drog iväg ett mail till stolle så får vi se. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Blev stolpe ut där med,börjar minst sagt tryta med enligt min mening dom vackraste fälgar som tillverkats. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Det var värst, här då. Länk //Håkan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.