|
|
|
|---|---|
|
Dom här borde vara lätta att sälja till alla E9x ägare. Länk | |
|
En bekant har likadana när han servar corvette C5 (tror C6 också). Kostar en bit över 1000kr om man köper orginal iaf (cheva alltså). så det borde finnas en marknad för dem, kan tyckas iaf. Dem är är inte större än 80mm i diametern, så det är inte så mycket material, men antar att att maskinen kostar lite. |
|
|
Vill minnas att John(Autopower) efterfrågade någon intressant produkt med anknytning till bilar att tillverka. Kontakta honom. Alternativet kan kanske vara Samuel på millway.se |
|
| Vågar jag fråga vad man använder dem till? Är det för att palla upp under domkraften, eller har jag missat något? | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
jupp, sådana kan mina killar tillverka. 1000 spänn låter dyrt för en sådan, speciellt i aluminium.... Mvh Johan |
|
Johan. "dina" kineser??? och minsta kvantitet en 40 fotare full?? *LOL* men 750-1000:- till kund ger anständigt TB...*S*... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Johan jag är din förste kund. 80 US dollar blir väl ca. 500 SEK (minus frakt) som dollarn står nu. Håller BMW fast vid det här (idiot) konceptet kan det kanske bli lite "profit in long run" som Kamprad sa. |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
jag kan prova och tillverka. Men jag behöver ett mått på fyrkanten, helst inkl. önskad höjd. Diametern på den runda delen spelar väl mindre roll? Skicka ett PM så fixar jag det. Gasar-Magnus, i kina hade den väl kostat 14 kronor ungefär.... Mvh Johan |
|
Men vad har man dom till? //Stenback |
|
|
Jag är inte säker, men jag har sett någon slags adapter för orginaldomkraften då det är insticksvarianten med ett hål in i tröskeln. En pinne med en rund platta för garagedomkraften. En ganska enkel konstruktion. Vet inte om det gäller på E9x dom nämns.. AE |
|
|
Johan Jag sågade till en träbit med måtten L 57/B 33/H 20 som passade bra.Problemet blev att klossen expanderade under domkraftstrycket och knäckte den omgivande plasten. Den cirkulära delen bör nog vara så tunn som möjligt annars får nog alla M-ägare problem med att få under en domkraft. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.