|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa nya fälgar till min bmw 323 96:a, inne på 18" men vore grymt med 19" Någon som har några erfarenheter att dela med sig ? Vad ska man ha för et ?? Profil, osv All hjälp är tacksam MVH// | |
| ingen alls som kan slänga in en komentar ? | |
|
jag kör med 8.5"x19" ET35 lite sänkt...funkar bra! Länk |
|
|
De är väl ett högst personligt beslut... Men jag kör med 18" på min,och de räcker mer än väl.. Tycker att vissa 19" kan se på tok för stora ut medans de finns vissa som ser bra ut. Exempel på de är insvarvade fälgar,dom ser ju ut att vara något mindre än va dom igentligen är. Så ett par 19" med insvarvning kanske vore nåt..? Kör förresten också med et35,och tycker de blev riktigt bra. |
|
loftahammar |
och ja kör med 18", tycker att det räcker gott Länk Mvh Robban Länk |
| Jag kör också på 18" och tycker det är snyggast... | |
|
225/40-18 ET40 och något sänkt. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Klart du ska ha 19" bilderna talar ju sitt tydliga språk:-) Mvh Danne |
|
|
Tjena alla!! Haack : Jävligt grymt, tack för ett bra svar!! Tar det imot med din sänkning, hur mkt är den sänkt? Haas : tack för svar! Jo, jag frågar eftersom jag trodde 19 skulle ta i. Mina 17" är inte mkt mellanrum mellan fälg och skärm när det satt 2 st nätta flickor bak. Personligen tycker jag att, går det på stort så tar man de ;P loftahammar: Det räcker mkt gott och väl med 18" men dom fälgarna jag vill ha tillverkas bara i 19" lr större. Tack för svar! Snygg bil förresten Tack alla andra för svar =) Här är min bil vad tror ni om 8.5"x19" ET35 på den ? Den är lite sänkt men vet ej hur mkt! Länk |
|
| 18" på en e36 är helt rätt. Ser bara dumt ut annars enligt min mening. 192 Får du köra på när du uppgraderar till e46 eller nyare. Men alla har olika tycker och smak. Your choice! | |
|
MPWR: tackar, ja vet inte hur sänkt den är..det är sällan det tar i...men att svänga å åka i gupp samtidigt är inte att rekomendera..;) bak är de inga probs alls..tog bort fjädrar å dämpare å tryckte upp bärarmen m domkraft å de gick fritt ändå upp så att säga... |
|
|
haack: nä förstår de haha, a fan smart. Blir att beställa snart då =) Tack för hjälpen |
|
|
vart ska du beställa? kollat på Länk bra priser å bra att göra med..men ring helst å lägg ordern..brukar bli bäst då! |
|
|
Shysst sida, ska snoka runt på den lite. och se om man hittar något! =) |
|
|
haack, vad kör du med för profil på däcken ?? |
|
|
å bredd ? |
|
|
Länk all info finns där! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.