|
Sida 8 av 12
|
|
|---|---|
|
Härligt härligt! och jag kommer få se gamla bettan. du ska få två bilder av mig på henne grym o elak...tjejen tycker jag är en fjolla när jag har bildera på nattduksbordet..haha så du får dom! vi kommer åka ett gäng från Eskilstuna på morgonen så vi anländer vid 08.00 till mantorp. om det är några som vill åka med så får ni gärna det men skicka ett meddelande till mig då för vi inte vet avgångstid ännu. ska bli grymt trevligt! Mvh Fredde bmwfolk är gött folk! FREDDAN |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Sammanställning:E24:or till Mantorp: Komma till Mantorp listan: 12st Fredde (freddeponken) Thomas (Jutor) Patrik (M635 forever) Anton (A Lind) Wolfgang (Woffe) Olin (Det blir fint väder) A.G Jonas B (brynet) Fredrik (635CSi) magnus (Tolfan) E24 Alpina Grym&Elak Kanske till Mantorp listan: 4st Göran Benjamin?? Förmodligen inte,då han kanske måste åka lånebil från BMW, för att få med sig saker till träffen. PurreP? Nilsson2000 VillaRosa Mvh Patrik |
|
konstigt grabbar, kan ej se vad någon skriver här :( Har testat att logga om. |
|
|
Nu kom hela sida 7 och 8 fram efter jag skrev det första inlägget.. Någon som vet vad som står på? |
|
|
Till nästa vinter ska jag spela in motorljudet....att det kan vara så kul/skönt att få höra den igen.Speciellt som allt varit i småbitar och varit på olika platser för att sedan återförenas med en härlig sång som låter helt rent från första kolvslaget. Helt jävla gott alltså.Är det någon som vet om man kan byta bussningarna till hjulupphängningen till annat material?? Typ robalon eller dyligt. /Jonas B. It´s not speed that kills... It´s the sudden stop at the end.... |
|
|
Hej! Nu är de inte länge kvar tills vi ses =) i skrivandets stund är de 15 grader på min balkong ca 13 mil från mantorp!! De är fortfarande kl 08:30 vid statoil som är spikat? //Magnus Tolf |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag kommer att komma vid ca 8.45-9.00 ihop med ett antal ur Alpina klubben,bla A.G och hans B7 Coupe. De ska träffas där kl 9.00 vid Statoil. Mvh Patrik |
|
Tjena Magnus! tror du jag kan fortfarande komma till dig dagen före dvs fredag? för det skulle vara bäst så då man kan köra in i området med alla andra 6:or=) |
|
|
E24 Alpina: Visst kan du de! Då datorn har krachat så kan du nå mej på mob 0768-940095 Patrik: Alla kommer säkert inte samtidigt...vi väntar in dej =) //Magnus Tolf |
|
|
Tjaba! Ville bara säga att jag besiktigade idag och får nya däck på torsdag. Så... jag kommer definitivt till Mantorp:-) Fan vad kul det ska bli!!! vacker förare ska ha vacker bil:)Länk mvh Fredrik |
|
|
Sorry Magnus! det blev ändring IGEN :( pappa ska med iallafall så vi ska sova i ett hotell på frdag och åker mot mantorp kanske kl 5 på morgonen. men ja vettefan var Statoil är för det är där alla ska träffas? |
|
Kanon Tolfan! E24 Alpina! Statoil ligger precis intill avfarten vid Mantorp. =) Mvh Patrik |
|
Tack Patrik.. vi ska försöka starta lite tidigare så att vi hinner leta efter o hitta Statoil.hehe mvh Farre |
|
|
E24 Alpina: Det är nog lugnt :-) Kör ni bara av rätt mot Mantorp så hittar ni garanterat Statoil, eller Stadtoil som tysken säger :-) eller kanske Stadtöl :-D vacker förare ska ha vacker bil:)Länk mvh Fredrik |
|
|
Okej =) jag kollade på kartan o vägbeskrivningen från sthlm till mantorp.. det är väl bara o följa E4 från sthlm sen svänga till höger efter några hundra km :P hehe MVH Farre |
|
|
Precis! Ta till höger en bit efter Norrköping någonstans före Mjölby :-D /Fredrik |
|
Åk förbi Linköping och sväng av Mantorp,enklare än så blir det inte. ;) När du åkt av,ligger Statoil precis bredvid Frasses Hamburgerbar(med de grymma mastodontburgarna)! =) Mvh Patrik |
|
E24 ; Övernatta någonstans i Stockholm och åk med oss från Statoil Skärholmen ( Kungens kurva) 07.00 på morgonen , det blir nog en hel del bilar i den "karavanen"! Hälsningar Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Tex Hotel F1 vid Västberga sen är det inte långt till Statoil Skärholmen och du behöver knappt åka av E4:an :) Hälsningar Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Ando: Jag tror att vi ska sova någonstans i sthlm.. ska ta reda på var Hotel F1 är..vi får höras nånting lite senare när det börjar närma sig:) Patrik och Fredrik: tack för tipen =) MVH Farre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.