|
Sida 3 av 12
|
|
|---|---|
|
Olin. Jag kommer över så kan vi gasa lite på vägen..... /Jonas B. It´s not speed that kills... It´s the sudden stop at the end.... |
|
|
tolfan: är det någon man känner till? brynet: hehe det kan vi göra! hur går det med dina renoveringen? mvh |
|
|
Kanske oxå kan åka med er o ja utgår från Ljungby =) Vet inte han kör inte bmw, dock tyskt. Johan heter han e snickare eget företag, äger två porschar (911) en röd turbo -89 tror ja o en orginal -83 lite osäker på årsmod....känns igen? //Magnus Tolf |
|
|
Olin Har haft på tok för mycket att göra,men nu ska jag på det igen. Väga in kolvar med stakar (för jämnare gång). Lacka blocket nu när det är helrent innan jag stoppar ihop den igen.Kanske,kanske kan den bli lika snygg som din motor......bara nästan. Hoppas den ska gå smärtfritt i många år framöver då allt är nytt. /Jonas B. It´s not speed that kills... It´s the sudden stop at the end.... |
|
|
Hej Det låter intressant. Tyvärr är jag utomlands i början av Maj. Men blir det något annat tillfälle lite senare är jag på /Bosse |
|
|
Bosse vore kul att se min gamla bil igen=) ha r ju själv köpt en 635a nu så jag kommer till mantorp! Mvh Fredde |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jasså du Freddeponken! Du kunde inte hålla dig längre!? ;) |
|
Hej Fredde, så det blev ingen familjebil :-P Tyvärr är jag inte hemma när denna träffen är. Men det blir fler tillfällen. Men jag kan berätta att bilen nu har gått +2000 mil till. Jag har slutat i ö-vik så nu ska den renoveras/uppgraderas. /Bosse |
|
|
m635 forewer: haha nä fasiken jag fick abstinensbesvär...värre än en rökare. Bosse: du det kommer en örebroträff 5 april vid dhl-lagret om du är hemma och vädret tillåter så glid förbi med bilen så får vi snacka lite=) vad krävs för att man ska få rasta bilen på bana? kläder etc? licens? försäkringar? Ses på träffen boys! Mvh Fredde FREDDAN |
|
|
Freddeponken: Gå in på BMW sport club, Där kan du anmäla dig till prova på race. Heltäckande kläder; hjälm och handskar... sen är det bara köra!! /Thomas |
|
| Är det någon som har lite hum om hur många E24or som kommer till mantorp??? | |
|
ja du jutor... Vi kan väl lista här=) jag kommer med ett stycke(förhppningsvis) e24. FREDDAN |
|
|
Freddeponken:Ok! Med min rishög så är vi 2st iallafall då. /Thomas |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
3 med mig! Mvh Patrik |
|
Komma till Mantorp listan: 3st Fredde (freddeponken) Thomas (Jutor) Patrik (M635 forever) |
|
|
vi måste ju stå brevid varandra där ju=) FREDDAN |
|
|
Jag kommer också både till licenskörningen och banträffen. Så minst 4st! Förra året var det bara jag och Patrik som var där om jag minns rätt? Komma till Mantorp listan: 4st Fredde (freddeponken) Thomas (Jutor) Patrik (M635 forever) Anton (A Lind) |
|
| Klart vi ska freddan!! Vi ska nog kunna visa alla hur en riktig BIG COUPE ser ut :-D | |
|
Planerar att ta med e24 till Mantorp. |
|
|
Bra Woffe de andra du har kan du lämna hemma=) Fredde (freddeponken) Thomas (Jutor) Patrik (M635 forever) Anton (A Lind) Woffe FREDDAN |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.