|
Sida 11 av 12
|
|
|---|---|
| Nu vet jag att vi övernattar på hotel F1.. är det nära därifrån till statoil vid kungenskurva? | |
|
njae Patrik jag vet inte om den var så snygg. men inte ful heller...ar lite svårt med linjen som följer bakskärmen upp till vingen..hmm men helheten är den rätt fet=) FREDDAN |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tack alla för idag,var riktigt trevligt att språkas med flertalet av er! =) Och att det skulle bli så bra uppslutning som 18st E24:or!!!!! Helt fantastiskt!!! Kul att det var så många som ändå trotsade vädret! Mvh Patrik |
|
tyvärr trotsade jag inte vädret.. men nu vill jag se bilder! mvh |
|
| Tyvärr blev det inget för mig pga en sprucken hydraulslang till servon :-( | |
|
riktigt trevligt. fast jag kunnde vara lite mer social med fler av er...men ni jag pratade med var riktigt trevliga. Sen när man åkte hem mötte man massa stylade plastraketer...glad jag är över min bil=) FREDDAN |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Enda bild jag tog var på alla E24:or uppradade! =) Länk Mvh Patrik |
|
tack alla för en trevlig dag och speciellt Patrik för imorse och igårkväll när jag behövde hjälp=) jag tog några bilder:) vill nån köpa? :D nä skojar.. jag kan skicka till dom som vill =) MVH Farre |
|
|
Kul att det blev så mååånga. Synd att jag inte han med att träffa alla :( Jag hoppas att det blir en återkommande succé. Nästa år om bilen e klar ska jag köra bana. Mvh /Bosse P.S freddan inte fick jag några bilder inte :P |
|
Tack alla ni E24 ägare särskilt!!! Bara att ni alla dök upp,var värt besväret att åka på blöt asfalt och smutsa ned bilen totalt! E24 Alpina! Kul att träffas, var riktigt kul att ni tog er ända från Åland med 635:an för att träffas! =) Vem vet,kanske dyker jag upp på Åland och mina svärföräldrars landställe en sväng i sommar!? Men utan M635:an då!! Mvh Patrik |
|
Patrik! det skulle vara kul om ni skulle komma till åland..har ni sommarstuga här? jag kan visa er runt om ni vill =) jag ska hjälpa och göra så gott jag kan som du gjorde=) se till att ni kommer bara! ;) ingen som har annars kabelpiska till en 745:a till salu? eller blir jag tvungen och köpa en 745:a o ta kabelstammen från den slutligen? :P MVH Farre |
|
|
Bosse: jag vet...bilderna ligger på bordet...senilfredde i farten=) Ska också testa på bana nästa år...det måste jag! fasiken man ville ju stämpla på rakan när vi var ute och gled dom där varven....usch det där är en drog! blir att köpa prylar i vinter..kolla över vägegenskaperna etc. sen en hjälm osv. Patrik: kul att du är nöjd med att det kom så många...jag är också nöjd=) jutor tjatade på alla som har en 635 på garaget reggat och han fick med sig några! nästa träff tjatar vi ännu mera!! Mvh Fredde FREDDAN |
|
E24 Alpina! Gumman min har haft landställe där under hela sitt liv(en Ö vid Mariehamn) och åker dit varje sommar. Själv har jag bara varit där ett par ggr än(för mycket jobb under sommaren! ) =( freddeponken! Det är bra det att "jutor" var på lite folk!! Var även jag på en hel del,men tyvärr var det 4st ägare till M635:or som avböjde! =( De ska med nästa år....så är det bara! =) Bankörning är helt sjuk abstinensframkallande!!! Jag hade det mycket svårt när jag stod och kollade på när alla andra lyckliga betalande körde! Nästa år ska jag minsann ha ngn rolig kärra att köra med(hoppas jag) Dessutom är jag inte bara nöjd med att så många dök upp! Jag är överväldigad! =) Jag önskar själv att jag hade fått se alla E24:or i karavan från Statoil och in på området!!! Vilken syn det måste ha varit!!! =P Mvh Patrik |
Vi måste bara göra en repris av denna träff snart! Kanske med en trevlig träffpunkt,och lite rolig landsvägskörning och middag tillsammans som avslutning? Frågan är bara var,och när. Mvh Patrik |
|
Hej alla!! Jag tror att jag har bild på alla. Sen har jag en filmsekvens där jag går utefter raden av E-24. Den enda som inte är med är nog tyvärr Anton (sorry). |
|
|
Hej och tack allihop för en häftig Lördag utöver det vanliga. Det här att träffa så många trevliga människor med samma smak (E24) var det bästa på länge.Tack allihop. ps ni var ju ännu trevligare irl, häftigt. Nästa träff för mig blir 28/6 då oldtimers har "rally". Mvh:Jonas Brinell. It´s not speed that kills... It´s the sudden stop at the end.... |
|
|
Patrik! va roligt! jag bor ju i Mariehamn=) då borde vi bo ganska nära=) men du ska komma med den här gången ;) Jutor! kan du lägga upp bilderna här? :) vi kan även ha E24 träff på åland nångång? :D MVH Farre |
|
|
BMW CS startar Brostugeträffarna den 12 maj och den 17 maj är det vårutflykt i Stockholmstrakten, kolla här Länk Och den som vill gasa på litet, kan redan till helgen träna sin förmåga på Malmby. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Det gör absolut ingenting om min bil inte kom med på någon bild. =) Sparar det till den dag då den är ihopskruvad igen! |
|
|
Ja, och tack för en trevlig träff förresten! Var jättekul att se så många e24or och få träffa deras ägare! Nu återstår det bara att införskaffa en riktig banbil! (eller börja bygga om? =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.