|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att sätta ut bilen på Blocket. Kom gärna med åsikter, vill ju få till en så bra annons som möjligt! Länk JAG | |
|
Annonsen känns helt ok. Jag hade ringt på den om det bara var annonsen. Åsikter om priset frågar du ju inte efter så... =) Dock så gillar jag inte meningen "stor genomgång/service/mätarställnings kontroll 2002-04-29 68249km" Genomgången var för 5½ år och ca 9000mil sedan. Vad vill du ha sagt? Det är evigheter sen, känns inte helt aktuellt. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
jag vet att priset kanske ligger 10-15000 för högt men man måste ju börja uppifrån:D jag bara skrev ner allt som är gjort på bilen...sen att det kanske inte är så aktuellt nu så visar det ju ändå lite att bilen är bra skött genom hela sitt liv. JAG |
|
|
Ta ett par fina bilder, både exteriört och interiört. Läs gärna tipsen på fotoskolan här på autopower. Jag tycker du skall ta bort meningen som Herr Gaspedal förselår. Du skall också ta bort vad du har gjort på bilen. Är köparen intresserad så ställer han dessa frågorna senare. Onödigt att skriva såntsom kanse inte är relevant för en potentiell köpare. |
|
|
bilder är på gång.. haha ska ta bort det som är gjort då. Jag undrar om säljpriset 95000 är för optimistiskt? Hur mycket får man av en handlare ungefär? JAG |
|
|
Jag tror att en handlare ger dig runt 60 000 vid inbyte. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Hur mycket respons har du haft på annonsen hittils? |
|
|
ajdå ger dom bara runt 60000? då kan jag ju lägga ut bilen på blocket för 62000 så är den såld inom 2 min.. simon_en: har varit 2 st som mailat...en av dom fråga när kammremmen ska bytas och om det är skinn i den..hmmm Den andra mailarn var ännu mer udda och skrev såhär: ey kompiss din bil vara för dyr. jag bjuda 80000 cash! och efter det fick jag en länk till denna bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.