AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
562

byta e36:an mot e39?

Hej,

Funderar på att byta ut min 328 coupé mot en e39:a ,

men e rädd för att stöta på massa barnsjukdomar eftersom jag har tänkt mig en -97 el -98

vad e det värsta man kan råka ut för på e39:or?

vet att det finns beg guide, men vill ha era erfarenheter inom detta.

min 328 går som en dröm, så det vore riktigt tråkigt att byta till en problem bil,
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
Jag har en e39 -98årsm,som jag är väldigt nöjd med.Har inte märkt några barn´sjukdomar eller några märkbara fel.bara det vanliga slitaget som brukar bli på bilar med några år på nacken.Kan bara säga att jag har alldrig har varit så nöjd med någon bil inan,den jag har nu.Då är även e30 ,e34 ,e36 inräknade i denna bilsammling jag har haft genom mina år + dess övriga märken jag har avbrukat i körkortsåren.Detta är av min egna erfarenhet och vad jag tycker...
har du rost på bilen??
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
Nej jag har inte rost på bilen.Bakluckan var nyligen bytt ,när jag köpte den för ca 2år sedan,inan det så var det rost på bakluckan.sen har jag rost skyddsbehandlat hela bilen inanför dörrar,huv lucka, o sedan plockat bort inneskärmar och även rostskyddat extra där,för ett förebyggande syffte.Tycker inte att rostskyddet är tillräkligt från fabrik,vart chockad när jag öppnade upp allt för att se om det var tillräkligt,men icke det snålas även där,tyskarna borde ta lärdom av svenska bilfabrikanter hur man rostskyddsbehandlar sina bilar...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.