|
|
|
|---|---|
|
hej, min kollega ska köpa en X3, och har tittat på denna: Länk allt är bra med bilen, sportpaket osv, men frågan är om den här färgen på klädseln kommer göra bilen svår att bli av med sedan. vad tror ni, ska man passa sig? | |
|
Nej, det tror jag inte. Det är många som inte vill ha svart inredning och kastanjebrun inredning är helrätt in sådan bil. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
tackar så mycket för din åsikt. tycker också det ser helt ok ut, ville bara kolla om det var ett stort No No. |
|
| Kastanjebrun känns okej, och jag gissar att den inte är sååå svår för andra heller. Värre med röd eller lila om vi pratar udda skinnklädsel. Det är vad jag tror. | |
|
Själv tycker jag den var riktigt snygg i kastanjebrun.. Gillar den såpass att jag hade vald den före alla andra färger faktisk. Tack Bayern...och Pilsen |
|
|
Jag skulle personligen aldrig kunna tänka mig att äga en bil med en sådan inredning. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Jag håller med Mugge, tror klädseln begränsar köparskaran (antingen gillar du eller ogillar du färgen) dock behöver det inte vara någon nackdel, dom som är intresserad är det dessto mer=) Stephan |
|
| tycker personligen att det var grymtt snygt | |
|
Mycket snygg klädsel! Skulle aldrig köpa en bil med svart klädsel. En ljus inredning gör att bilen känns större inuti. Att man får sköta klädseln litet bättre är en annan sak. |
|
|
Inredningsfärgen terracotta är elegant och ljuvlig för ögat. Åkte själv en bra bit i en 2.0d jag specat. Kör på den, se den live så är dne ännu vackrare. Mvh Asken |
|
|
Hej grabbar! Kände bara att jag var tvungen att lägga mig i diskussionen... JAG åker runt i en vit X3:a med EXAKT den där inredningen och tycker den är störtskön! Visst den sticker ut från mängden, och visst den är inte svart (som alla andra X3:or) men det är jue just det som gör det, att den inte ser ut som alla andra. Ps. sömmarna som ser självlysande ut är INTE det, detta blir enbart då man fotograferar sätena med kamerablixt. Ps. kan säkert tänka mig att visa upp bilen/inredningen irl ;) |
|
|
Tycker också att terracotta är snyggt och skulle helt klart kunna vara ett alternativ om jag specade en ny bil. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.