AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.751

m3e46 tje086 nån som har nått o berätta?

hej jag är intreserad av att köpa en m3 som finns på blocket ( jag vet ej hur man kopiera in länk) tje086 den verkar tyvärr lite dåligt utrustad. Är det nån här som vet nått om den eller kanske tom har ägt den? jag tycker priset är väl högt för en så snålt utrustad bil som har haft 7 ägare tror jag det var. är det cd i alla m3 e46?? vad ska man tänka på vid köp, fast jag har tittat på de flesta "vad ska man tänka på vid köp" trådarna iofs. men själva grejen är att det verkar dyrt när det saknas sånt som tv/navi/taklucka/HK(nej inte hästkrafter) eller bose/inga vinterdäck ingen m/k värmare det e ju sånt jag vill ha oxå man får väll vänta å se vad som dyker upp. skriv nått svar så bli jag glad.

MOA-power
jag glömde skriva att det var en 02a som har gått ca 6000 mil imolaröd

MOA-power
Be
136
BeNnaN
Mercedes E300de 2019
BMW 120i M-pkt 2019
kopiera bara adressen och klistra in den så blir det automatiskt en länk
Tjena
tycker du gör rätt att titta på en m3cab tror inte du kommer bli missnöjd!
men tycker du ska titta runt lite och inte stressa, den här tiden på året tror jag det finns bra lägen att pruta med ?
Sen skulle jag själv aldrig köpa en m3a med 7 tidigare ägare ?? det känns inte säkert enligt mig, men det är bara jag som kanske känner så ?
i utrustningsväg tycker jag själv att smg var ett självklart val! sen stora 16/9 navin, dvdläsare + cd växlare för 6 cds.H/k stereon med. Sen saknade jag bluetooth på min det skulle jag velat haft så här i efterhand =) men nu har jag ju sålt min så får se till att nästa bil har det.

Se till att serviceboken är rätt , har den gått 6000 mil borde insp 2 nyligen vara gjord eller ska göras!

lycka till med ditt bilköp

skrev m3cab vilket var fel =) men du blir nog lika nöjd med coupe
hehe förövrigt är ju imolaröd en grymt snygg färg
Häng inte upp dig på att det är många ägare, jag var nära hoppa min på grund av det och den är förmodligen en av de finaste trots många ägare, vid närmare koll visade det sig att det inte var så många brukare på bilen och de som ägt bilen har varit noga och inte snåla.
Det finns så många M3 till salu att du kan vara kräsen och köpa "rätt" bil.
Och det en smaksak med växellådan, smg eller manuell? Testa båda och bestäm sedan vilken som känns bäst för dig.
Lycka till.

/Micke

BmwCS nr05419
Länk
tack för alla svar jag tycker iofs inte det finns SÅ många att välja på och tyvärr ingen som faller mig helt i smaken. Vissa bilar har rätt utrustning men då e det fel färg vissa har rätt färg men inte rätt utrustning. Och när jag väl hittar nån där allt e rätt så e priset fel (läs för dyr för mig) finns det inte nån med:hk ljud, smg2,19", tv/navi,imolaröd, svensksåld,(få mil,få ägare), fint skick,bra dokumentation,bra pris, vinterdäck,nybes,nyskattad,nyservad, pdc. det e väl inte för mycket begärt (eller det verkar så) men men en vacker dag dyker den upp o då är man m3ägare

MOA-power
Su
58
Sunn
M3E30 -90
M3 CSL -04
535d -06
Jag känner förra ägaren, han sålde den i våras och då var den i super skick. Motorn är bytt efter vevlagers ras för något år sedan, ska finnas med i dokumentationen. Det är absolut köpläge på den bilen!

Im
27
Imola_M3
M3 Smg 2 - 02
hejsan hejsan ... såg denna diskussion om M3an ... Ville bara säga att jag köpt den och det var ett klockrent köp. kanske var snålt utrustad. Men kan bara tilläga att det var Smg 2 ( Viktigast av allt) sen är de M/K - värmare. Snackade med en polare som också har en M3 med Navi/Tv och han sa att han aldrig använde de så mej spela de ingen roll. Säger bara känns köpet rätt så är de bara slå till. och så kände jag. Köper ej en M3 för Tv och sånt. Det är en racer maskin ingen glidar bil där man ska sitta och kolla på Tv i. Kan erkänna att det är design mässigt snyggt men känns som de kvittar för min del. KLOCKREN BIL. Du som skulle köpa den gjorde bort dej och inte slog till. Mvh Imola_M3

Ante
Ja jag missade den med bara några timmar typ, det var tråkigt, men sen blev det en m5e39 istället jag tror den passar mig bättre men lycka till med din bil den e grymt fin.

MOA-power
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.