|
|
|
|---|---|
|
Har en 520iA 99. 90000km.Har kjørt denne de siste 6000km.Den har nå begynt å gire mye raskere opp.og mye tregere ned som om den liker de høye girene bedre nå.den girer heller ikke så mykt som før.noen som har efart dette ? | |
|
Kanske har du olika lufttryck i däcken eller olika dimension på hjulen så de får olika diameter. Då "tror" lådans styrbox att bakhjulen slirar eller att bilen befinner sig i en kurva och då kan den växla så som du beskriver. molle |
|
|
Nei like dekk og trykk.Men kanskje en vakumslange.Filter eller oljenivå men ingen tegn til lekasje. |
|
|
Har nettopp hvert å fått diagnose.Det var 34 feilmeldinger på ABS styringsmodulen.Verkstedet sa at dette var en vanlig feil på 99 modellen.Pris ca 10.000 Nkr.Forløpig så er alle feil nullet ut og det er lagt inn ny programvare for styringen av automaten.Nå girer den mye bedre,men ikke lenge regner jeg med.Jeg synes å huske at modulen kan sendes til USA for reprasjon.Noen som har erfaringer med dette ? |
|
|
Länk Jag kan rekomendera Modulemaster trots att de inte kunde laga just min abs-enhet. De försökte och när de inte lyckades så skickade de tillbaka min enhet och betalade tillbaka allt förutom frakten. Mycket seriös och bra firma! Ifall du behöver köpa nytt rekomenderar jag att beställa från Vogler-bmw-teiler på Ebay i Tyskland. Länk ca 4500kr inkl frakt istället för ca 7300kr på BMW i Sverige. Snabbt och bra och sen fick den kodas in hos Perre i Huddinge, men det kan även BMW göra åt dig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.