|
|
|
|---|---|
| Jag har svårt att dra ut det vänstra bakre säkerhetsbältet på min 525 sedan -02. Det går att dra det ngr decimeter, sedan hugger det fast. Oavsett om jag drar sakta eller fort. Någon som har tips om varför det strular och vad som kan göras? | |
|
Är ryggstödet fällbart? Se i så fall till att det är ordentligt låst i uppfällt läge, låsningen är kopplad till rullen på min i alla fall. |
|
|
Just det, kolla att ryggstödet är helt i uppfällt läge annars går den inte att dra ut (hände mig på bes förra veckan men en av bes männen kände till denna finess) If it aint broken - dont fix it |
|
|
Å tusan. Det är därför mitt bälte varit "trasigt", men lagat sig själv :) Smart lösning.. AE |
|
|
Det där med att låsningen av bakre ryggstöd skulle vara kopplad till bältesrullen verkar inte stämma på min bil. Jag testade på det välfungerande högerbältet och där spelar det ingen roll i vilket läge ryggstödet är, bältet går att rulla ut ändå. Medans vänsterbältet inte vill ut hur ryggstödet än står. Är det någon som har fler idéer? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.