|
|
|
|---|---|
|
Jag var hos Jocke på Göteborgs Bilservice för att få hjälp med att byta bakre längsgående bromsrör på E46:an, men han hänvisade mig till denna firma. Ligger nästan granne med honom vid Järnringen och de verkade trevliga när jag bokade tid. Fick en prisuppgift på att 2500 kr för att byta båda rören, då måste avgassystem och en del kåpor ner för att komma åt. Är det någon här som anlitat dem eller känner till dem? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! | |
| Hej! Jag jobbar på däckfirman brevid. Dom är duktiga och har bra service, från det jag har fått höra iaf. Dom är grymt duktiga på att ta av volvos dumma låsmuttrar som hela tiden går sönder ;) | |
|
Om Jocke på gbg bilservice rekommenderar dom så är det kvalitetsstämpel nog väl?:) Han och BJ är de i Väst som jag enbart fått goda omdömmen om. Mvh Asken |
|
|
Dom har fixat en merca för mig, som ingen annan lyckades med, även gjort lite BMW-jobb, verkar klara det mesta. Jag har alltid haft kontakt med Jari, trevlig kille. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.