|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag försökte googla men lyckades inte hitta någon träff på såna där tjocka plasttäcke när man vill täcka över bilen. Vad heter den egentligen? Överkast till bilen? Biltäcke? Om någon vet vad de heter och var de finns att få tag på? | |
|
Det brukar kallas car covers. På svenska heter det bilkapell eller nåt. BMW säljer såna, dyra. Biltema med, men som med mycket annat på Biltema får man vad man betalar för. Micro har oxå, för runt 500-hundringen, men det är inget vidare under av kvalitete där heller. jag köpte mitt på www.hamiltonclassic.co.uk för runt 1.500,00 spänn med frakt. Det ska vara en sort som "andas" och som har fleece mot bilen. Sitter riktigt tight på bilen och fladdrar inte runt. Om det blir repor eller inte får tiden utvisa men jag hoppas inte det. Det finns dom som säger att man inte ska täcka över bilar pga en massa orsaker men om det vore helt galet skulle det väl inte säljas??? Om det finns vettiga i Sverige vet jag inte, men detta är det jag vet i ämnet. Lycka till! Niklas Fransosen |
|
| TACK..... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.