AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.544

Z3M Stolar vart kan man hitta dessa?

Skulle vilja ha dom röd svarta. Sökt på ebay blocket skroten powerbörsen finns det nåt mer ställe?
tack på för hand

\\\Linus
an
259
anmith
X4 20i (G02) 2019
Komplett inredning finns här: Länk

Min Z3: Länk
Z3
442
Z3kent
Z4 coupe 3.0si -07
Räkna med runt 10000kr då det gäller helt komplett inredning det billigt ändå nytt det otroligt dyrt... med stolar, mattor, instrumentpanel, mittkonsoll, bakre plastdetaljer runt överrullningsskydden mm mm. , den på bilden ser mera orange ut? Säkert ett kameraspratt. //Z3Kent.

Min bil 2007Länk
Tack för länken. Men jag ville nog bara ha stolarna...

\\\Linus

linusandersen@mac.com
to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
Tjena,

Jag hittade min på eBay i Tyskland, pröjsade 6500:- för dom inkl frakt till Sverige så det kostar att köpa dom.

Men kolla på ebay.com, välj hela världen och sök på tyska istället för engelska det är mina tips för det var så jag hittade mina stolar.

//Daniel
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Du kan få köpa mina stolar inkl extra uppsättning skinn och stolsvärmeslingor om det är av intresse..Tyvärr är dom inte rödsvarta utan blå/svarta :P Du kan kanske sälja mitt extra skinn och köpa rödsvart istället?
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Vicco: Vad ska du ha för bara skinnet till stolarna? Är det alltså en uppsättning löst helt nytt skinn?

/Magnus

Happiness isnt around the corner...
Happiness IS the corner!
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Har inte bestämt något pris än. Är en uppsättning BMW orginal skinn blått o svart, aldrig använt. Köpte det för att jag har litet slitet skinn på mina stolar men tror jag kränger av både skinnet och stolarna och köper något roligare med "Hans"-logga på... Har även extra värmeslinga till stolsvärmen.

Tror skinnet det ligger på runt 4000 på BMW, dock tror jag inte att jag kommer få ut så mycket för det såklart...
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Förlåt om jag spammar ner tråden; Magnus här kommer en bild på skinnet: Länk
Viccoa var det 4000 per stol eller för båda. vad var det för art.nr då jag funderar på att snygga till mitt förarsäte. Förra ägarna har misskött lädret så det har torkat och tappat färg. på utsidan

//Calle

"M Needs No Gimmicks"
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
chilly.h - Strax över 4000 för båda tror jag att BMW tar, men är inte säker, kolla med reservdelar för säkerhetsskull. Skriv gärna priset i tråden om det skulle vara så att jag har fel eller om det ändrats. =)

/// Viktor
Z3
442
Z3kent
Z4 coupe 3.0si -07
4000kr för båda i nappaläder original det låter billigt tycker jag måste jag säga....//Z3Kent.

Min bil 2007Länk
Har precis kommit tillbaka från BMW och fått pris på ny komplett klädsel till stolarna. alltså rygg och sätes dyna. c:a 11300:- per stol!!!
Jag tror det blir till att lämna in och få det gamla skinnet renoverat.

//Calle

"M Needs No Gimmicks"
Vad blir det för ryggdynan endast då?
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Jag måste ha dåligt minne :P

Nåväl, mitt skinn är till salu iaf, och stolarna med!

/// Viktor
De kosta C:a 6500 och C:a 4800 vilken som kostade vad kommer jag inte ihåg.
//Calle

"M Needs No Gimmicks"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.