|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja ha dom röd svarta. Sökt på ebay blocket skroten powerbörsen finns det nåt mer ställe? tack på för hand \\\Linus | |
|
Komplett inredning finns här: Länk Min Z3: Länk |
|
|
Räkna med runt 10000kr då det gäller helt komplett inredning det billigt ändå nytt det otroligt dyrt... med stolar, mattor, instrumentpanel, mittkonsoll, bakre plastdetaljer runt överrullningsskydden mm mm. , den på bilden ser mera orange ut? Säkert ett kameraspratt. //Z3Kent. Min bil 2007Länk |
|
|
Tack för länken. Men jag ville nog bara ha stolarna... \\\Linus linusandersen@mac.com |
|
|
Tjena, Jag hittade min på eBay i Tyskland, pröjsade 6500:- för dom inkl frakt till Sverige så det kostar att köpa dom. Men kolla på ebay.com, välj hela världen och sök på tyska istället för engelska det är mina tips för det var så jag hittade mina stolar. //Daniel |
|
|
Du kan få köpa mina stolar inkl extra uppsättning skinn och stolsvärmeslingor om det är av intresse..Tyvärr är dom inte rödsvarta utan blå/svarta :P Du kan kanske sälja mitt extra skinn och köpa rödsvart istället? |
|
|
Vicco: Vad ska du ha för bara skinnet till stolarna? Är det alltså en uppsättning löst helt nytt skinn? /Magnus Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
|
Har inte bestämt något pris än. Är en uppsättning BMW orginal skinn blått o svart, aldrig använt. Köpte det för att jag har litet slitet skinn på mina stolar men tror jag kränger av både skinnet och stolarna och köper något roligare med "Hans"-logga på... Har även extra värmeslinga till stolsvärmen. Tror skinnet det ligger på runt 4000 på BMW, dock tror jag inte att jag kommer få ut så mycket för det såklart... |
|
|
Förlåt om jag spammar ner tråden; Magnus här kommer en bild på skinnet: Länk |
|
|
Viccoa var det 4000 per stol eller för båda. vad var det för art.nr då jag funderar på att snygga till mitt förarsäte. Förra ägarna har misskött lädret så det har torkat och tappat färg. på utsidan //Calle "M Needs No Gimmicks" |
|
|
chilly.h - Strax över 4000 för båda tror jag att BMW tar, men är inte säker, kolla med reservdelar för säkerhetsskull. Skriv gärna priset i tråden om det skulle vara så att jag har fel eller om det ändrats. =) /// Viktor |
|
|
4000kr för båda i nappaläder original det låter billigt tycker jag måste jag säga....//Z3Kent. Min bil 2007Länk |
|
|
Har precis kommit tillbaka från BMW och fått pris på ny komplett klädsel till stolarna. alltså rygg och sätes dyna. c:a 11300:- per stol!!! Jag tror det blir till att lämna in och få det gamla skinnet renoverat. //Calle "M Needs No Gimmicks" |
|
| Vad blir det för ryggdynan endast då? | |
|
Jag måste ha dåligt minne :P Nåväl, mitt skinn är till salu iaf, och stolarna med! /// Viktor |
|
|
De kosta C:a 6500 och C:a 4800 vilken som kostade vad kommer jag inte ihåg. //Calle "M Needs No Gimmicks" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.