|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jo men jämförelsen jag gjorde förutsatte samma utrustningsgrad, vilket eftersom de har samma grundutrustning, kräver att 123d utrustas för samma belopp. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| Jo jag är med på att de har samma grundutrustning, men han har 360.000 kr att spendera så därmed kan han ju inte lägga lika mycket pengar på utrustning till 123d. Därmed något mindre värdetapp som begagnad eftersom man inte får tillbaka de pengarna man lägger på utrustning. | |
|
Faktum är att 123d ligger närmare 130i i grundutrustning; AC, läderratt, 17" alufälgar, tyg Network, dimljus osv ingår från början. Verkar bara vara kromade njurar, dubbelpipa och utökat DSC-system som är förbehållet 130i. Detta gäller åtminstone tyska marknaden - sannolikt samma här. |
|
|
Lutar nog åt en 118d fast svårt bestämma mig för opm det ska vara alpinvit/svartmetallic vilken skinn klädsel går bäst ihop med alpinvit? några råd? terra eller ska man köra på hederlig svart isf? till svart metallic verkar lemon nice,.. |
|
| Kör på Alpinvit och rött läder :) | |
|
rött? finns det? hmm sitter o glor sönder mig på en 330d touring 07a som gått som demobil hehe bestämt mig att köp får ske till helgen ;) får väl se om det blir 330d eller 118d :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.