AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
4.885

erfarenheter från novation bil bmw uppsala

Sida 2 av 2
mi
596
mika heinonen
528ia sedan 98 a
jag skulle nog kontakta solna å fråga vad dom pysslat me om jag fick slanta 7 lök ..i onödan

schnellfahrer baumvelt
the force is with mee
Li
41
Lifestream
Bmw 535 -1999
Tja Mika
Dom har verkligen inte hört det sista av mej visst dom bytte stryled termostat men 7 pap men jag vill ha ordern/kvittot från novation så jag kan visa dom så dom inte kan snacka massa bull framför mej så dom har alla papper framför sej ska boka en tid med verkstads chefen men som jag misstänker kommer han bara skylla ifrån sej va ska man göra? skrika eller anv våld blir det bara tråkigheter

Dana
mi
596
mika heinonen
528ia sedan 98 a
det är bara att prata sansat med dom.är man saklig så kan man ha tur å få lite respons..annars får man kanske vända sig till konsumentombudsmannen för å få hjälp..

som du skrev så ha pappren med från novation å visa. å fråga vad för mekar dom har i solna.

schnellfahrer baumvelt
the force is with mee
Sn
1.381
Snajdaren
BMW 635iA -87
BMW 635i -84
BMW 325i cab -89
BMW 528i -97
BMW 740iA -99
MGB GT -66
Var inne med M5an en vecka innan en Gotlandsresa och ville ha ventilerna justerade men det fanns inga tider och jag verkligen påpekade att jag behövde det fixat innan semestern så jag ställde bilen där och de pulade med den när det fanns tid och hann klart i tid, d va najs :)
Ska in den 10e för byte av stötdämpare fram samt en regnsensor som är för okänslig. Är tryggare med era bra erfarenheter :)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.