|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Vad tycker ni om priset på denna bil? Länk Fullutr. Utan navi. Fullstämplad servicebok, alla service gjorda på auktoriserad BMW verkstad. Rostfri och går utmärkt i motor och låda. Enligt tidigare ägare aldrig vinterkörd. 19" sommardäck på illustrerad fälg, slitna bakdäck. 16" vinterdäck på BMW orginal fälg, bra skick. 16" sommardäck, nyskick! | |
| 134000 kostar den om ni inte orkar kolla länken:) | |
|
Ta det inte personligt men tyvärr priset är alldeles för högt. Jag gav drygt halva det priset för min 325iT-01, den har dock gått 21.000mil. Snygg bil och läser man annonsen verkar bilen fin och välskött men över 100´ tror jag tyvärr blir svårt att få ut. |
|
| Det är inte min bil, jag är spekulant. | |
| 90-tusen | |
| Det låter lite väl tilltaget, men man kan ju inte klandras för att försöka. | |
|
134' skulle vara ett vettigt pris för tre år sedan! Sålde precis min 328, iofs en -99, men å andra sidan med färre mil och tillsynes mer fabriksmonterad utrustning för 78.000 kr, och det var inte direkt någon rusning efter min bil. Att köpa bilen i annonsen för över 100' är (enligt min mening) att gå på en ekonomisk nit. Enligt bilderna som finns på garaget.org så ser den mycket fin och välskött ut men å andra sidan verkar den allt annat än fullutrustad. Varken skinn eller taklucka ser ut att finnas och sannolikt saknar den mycket annan utrustning för att ens kunna komma i närheten att anses som fullutrustad (som du skriver i ditt första inlägg). Jag hade övervägt den för 90.000 kr. /// Erik |
|
| tack för era inlägg :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.