|
|
|
|---|---|
|
hej på min e34 520 -93 hittar jag inget motstånd! skulle enl. anvisningar sitta på förarsidan, men där är det tomt sånt. mvh svingen svingen | |
| Har du kanske stora klimaten i den..?? Isåfall kanske svärdet på vänstersida.. | |
|
kan nån ha en bild på det tro, och hur det sitter mvh svingen svingen |
|
| Har du stora klimaten eller ej...För om du inte har det så har du inte svärdet...Och då kan jag inte hjälpa dig vart motståndet ev sitter.. | |
|
Det är den lilla AC:n Tack ändå för visat intresse mvh svingen svingen |
|
|
Jag har lilla kliman, men det stora svärdet. Å andra sidan är ju inte min en 93a. Mitt sitter instucket från passagerarsidan, framför kupéfiltret. svingen, om du ger mig dina sju sista bokstäver/siffror i chassienumret, så kan jag kolla vad du har i din bil. Mvh |
|
|
Hej speedlover ! GB59846 Hoppas att det räcker med dom. Tack på för hand Svingen svingen |
|
|
Enligt ETKn har du det lilla motståndet, artikelnummer 64 11 8 391 699. Det visar också att du har ett svärd, benämnt "slutkontakt" som verkar sitta på samma ställe som mitt, dvs framför kupéfiltret på höger sida. Lite besvärligt att komma åt. Jag har trott att det var fläktmotståndet på min bil. Vid närmare kontroll har vi exakt samma utförande på fläkt/fläktmotstånd/slutkontakt osv. på våra bilar. Iaf enligt ETKn. Jag har aldrig letat efter själva fläktmotståndet eftersom jag trodde det långa svärdet på högersidan var just detta. Artikelnumret för det är iaf 64 11 8 390 015 Tyvärr syns det inte var själva motståndet sitter, men jag kan återkomma när jag frågat någon av mekanikerna. Enligt bilderna ska det sitta i direkt anslutning till fläkten, men det kan man inte alltid lita på. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.