|
|
|
|---|---|
|
Jo...precis som rubriken lyder... Har sett trådar om de förut,men hittar inte den/dom trådarna... har för mig att de va genom ebay lr nåt om ja inte minns fel..kanske finns på nåt annat ställe också? | |
|
ebay funkar säkert, finns nån sida som heter scheidman (osäker på stavningen) kollad där. Daniel Länk |
|
|
Länk mvh Tomas |
|
|
Hitta bara svarta hos schmiedmann,men jag vill ha en vit :) sen är inte orginal ett måste heller direkt... Får nog bli genom ebay om de blir nåt... Vad kan då armstöd heta på tyska?? |
|
|
Lyfter lite igen då... Är de ingen som köpte ett armstöd ifrån ebay? i så fall,vad gav ni för den? har kollat runt lite och utbudet verkar inte va så stort som jag trodde..men de kanske bara är för att ja ska ha vitt? |
|
|
vad är det för färg du vill ha på skinnet?? har du bilder det du ska ha? jag har en armstöd i ljusgrå med svart eller grå under del. skickar mail till dig,hör av dig om du är intresserad. m.v.h |
|
|
Armstöd på tyska heter Armlehne. Finns på stylingkompaniet, är en svart på bilden där men de kan ju finnas andra färger också det vet jag inte. |
|
|
Okej...tack för de! ska kolla där va som finns... Ska du ha vitt skinn,och de verkar ju som de är lite svårare att få tag på än tex svart. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.