|
|
|
|---|---|
|
Jaha. Här sitter jag här och har storångest för den här jäkla försäljningen. Norrmannen kommer i morgon bitti. Med lite tur backar han ur:-) Jag tänkte faktiskt låta frun köpa en riktigt bra BMW den här gången, så tar jag hennes V40. Då har jag lite trumf på handen nästa gång. Då blir det antingen en Svart e24, helst med tygsport, eller en e9, i ok bruksskick. Framtiden får visa. Tänkte bara passa på att tacka er för alla goda råd och intressanta E24-diskussioner. mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Lycka till!! Men lova mig att nästa E24:a blir en M635:a!!! ;-) MVH Patrik "TRISS I 6:OR" En av dom: M635 Länk |
|
Ja, varför inte. Nu har jag ju haft två "vanliga". mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
hmm.. Lider med dig!..JAG ska aldrig sätta mig i den sitsen...=) ps. din bil är jädrans läcker |
|
|
Din är också väldigt läcker, Olin. Min är (var) väldigt snygg, speciellt med alpinorna, men eftersom det är några år sen den totalrenoverades så finns (fanns) det grejer att störa sig på. Men på det stora hela är det en fantastisk jävla bil. Jag har varit ute i garaget i kväll och det är helt omöjligt att slita blicken från den. Man står där i dörren, släcker lyset, stänger, öppnar igen, tänder och tittar ungefär hela kvällen som nån slags idiot. Men det är det slut med nu................. Äh, helt bruten är jag inte. Det ska faktiskt bli roligt med en "ny" BMW i familjen. Jag har faktiskt nästan lyckats övertyga frun att det är mycket kaxigare om en tjej kommer med en sedan med stort M-paket istället för en sniktouring:-) mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
Borta. mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
Synd att sälja till en norrman :S dom kör som nötter här i norge. Typ 1/3 bilar har plåtskador... hoppas inte den blir en av dessa.. // M.V.H. Daniel |
|
|
GooCart: Känns väl ändå bra att få sålt den "långt bort" så att du slipper se den "någe mera" och ångra dig ;) Mvh Janne. |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Allt går att ersätta! ;-)....förutom min M635:a! =) MVH Patrik "TRISS I 6:OR" En av dom: M635 Länk |
|
Visst är det så Janne. Det hade varit riktigt jobbigt att se den så att den åkte till Norge var skönt. Jag och frun har pratat lite löst om vad jag ska hitta på i framtiden. Hon säger E9, hon gick igång på den som var i Lokareklamen för några år sen. Själv är jag mer inne på en M635, men vi får se. Nu söker vi med ljus och lykta efter en riktigt fräsch e39, med så mycket "M-grejer" som möjligt, upp till 110K. Hon vill att den ska vara från 02, eller nyare, så det är lite få att välja på, om man säger. Jag tar tacksamt imot tips. mvh Magnus Melkersson |
|
Den E9:an som var med i loka reklamen...kunde ha varit min fars....dvs de frågade om han ville ställa upp och låna ut hans till reklamsnutten! =) Tycker personligen att du ska satsa på en fin M635:a istället för en E9:a! Men det är ju beroende på hur mycket arbete du vill lägga ned själv på en E9:a!! Har ju sett att dina E24:or blivit mycket fina,men en E9:a är verkligen minst dubbelt bekymmer vid renovering av den! =( MVH Patrik "TRISS I 6:OR" En av dom: M635 Länk |
|
Lysande tillfälle att uppgradera dig till riktig bil, 850:)) Prova byt bort V40an när du ändå håller på och städar, du får en gladare fru:) Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.