|
|
|
|---|---|
| Om det är läck på slangen från servooljebehållaren, kan det vara därför som jag har trög styrning.Låter konstigt för det är väl inget tryck i denna slang. | |
| Ja lite konstigt....Mina slangar från behållaren är lite blöta/kladdiga men har fullt fungerande servo....Kan tänka mig trycket ligger mellan pump å kolv och behållaren bara har intag och uttag... | |
|
B har rätt inge stort tryck uppe vid behållare,jag har problem när motorn är varm och skall svänga vid stillastående,då får jag gasa till för att få servoeffekt annars e de trögt..kan det bero på gammal olja?någon som vet? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤IRON MAIDEN¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
|
| jag trodde att det läckte där på min 740 men precis som bluppen skriver så var de bara lite svettiga och det riktiga läckaget var en högtrycksslang... | |
|
Fan;man kanske ska prova o byta hydraulolja..den måste ju bli gammal som oss andra..stela o så... ¤¤¤¤¤¤¤¤¤IRON MAIDEN¤¤¤¤¤¤¤¤¤ |
|
| Halvgute...Berätta hur det gick efter bytet...Själv så slängde ja i en skvätt "styrservotätning" från Biltema...Mest för att få upp nivån men kan ju inte skada iaf.... | |
| Eller kan servopumpen ha fel fast den inte för oljud alls?Alltså den ger för lågt tryck.Börjar bli lite trött på att ratta tungt. | |
| Kan kan den väl...Men har ingen större erfarenhet av kassa servobilar...Hitills har mina funkat...peppar peppar ta i trä.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.