|
|
|
|---|---|
|
Har fått möjlighet att köpa en Mitsubishi Outlander till priset av 80´. En leasingbil som ska bytas in men som jag nu får möjlighet att köpa. Bilen har gått 11´ mil och har normalt utrustad, väldigt lika de andra jag sett i annons. Meningen är att den ska fungera som andrabil och mestadels för min sambo och vårat barn som är i barnvagnsålder. Billigaste bilen jag hittat på blocket står för ca 120´ så det är ju onekligen lockande att slå till. Har dock ingen som helst vetskap om bilen mer än hur den ser ut så att säga, så tips tas emot tacksamt. | |
|
Vi funderade på en Outlander senast vi skulle byta bil, det som vi såg som stor nackdel med bilen var öppningen i bakluckan. Ska man lyfta i och ur barnvang får man lyfta väldigt högt får att få i och ur vagnen, då varken jag eller sambon är speciellt långa tyckte vi att det skulle bli jobbigt i längden! Men annars är det en rätt trevlig bil som mycket väl skulle fungera som andra bil, eller bruksbil. M3 E30Länk |
|
|
Av recensionerna kan man förstå att bagaget inte är särskilt stort heller. Jag har sett det men inte prövat med barnvagn. Hur som helst. Jag kommer att slå till, den hämtas på måndag. Man får hoppas det blir en skaplig affär (läs liten förlust) om man skulle vilja byta den så småningom. Har ju jagat en E39 touring i flera månader utan att hitta det jag vill ha, kan bero på att jag inte vill betala så mycket som säljarna begär :) |
|
|
Jag har kört en i djup snö och det var väldigt trevligt. Som att köra rallybil på andra våningen. Ingen raket var det dock men trevlig att köra. Dåligt halvljus och svampiga stolar (typiska japsproblem) var dock nackdelar. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.