|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon har haft att göra med dessa, och vad de tycker om deras service? Har själv haft bilen hos de i över 6 månader ( iofs inte deras fel, utan det beror på att jag hade en tvist med mitt F.B). Men hur som.. tycker att jag blivit väldigt illa bemött av de varje gång som jag har kontaktat dom. Och jag är inte den enda! Kompisens bil började ryka och väsnas som bara den, så han åkte till nämda firma som konsaterade att det var lika bra att byta hela motorn! Han vart ju så klart skit nödig, men bestämde sig för att lämna in bilen till nån annan kille (Tydligen en väldigt duktig BMW mek). Och den här killen sa genast att det bara var vevhus membranet! Så det slutade med att han fick ge 1400kr. för delen samt jobbet vilket är ganska mycket mindre än en hel V8! Så nu vill jag bara varna alla bmw ägare om detta kalle anka företag i Södertälje! MVHJoni | |
| RH är väl en auktoriserad BMW verkstad ? Jag har aldrig vart där men haft de i åtanke vid några tillfällen.. | |
|
Nu är ju jag en som aldrig lämnar in min bil för annat än hjulinställning och det får min gummi-gubbe fixa , Så vilken service deras verkstad kan lämna vet jag inte men jag handlar en del reservdelar hos RH och reservdels-killen har jag bara gott att säga om... kunnig och bra service! JJ |
|
|
Jag har ju heller aldrig lämnat in någon av bilarna där,men har köpt ganska mycket reservdelar/tillbehör där,och de har funkat hur bra som helst...har alltid fått sakerna dagen efter ja beställt...men de är väl för att bmw levererar snabbt i försej... Men de säger ju som sagt inget om själva verkstaden... Av dom ja hört som haft bilen inne där har de inte vart några större problem förutom att dom verkar ha rätt mycket att göra,å att vissa saker kan ta lite lång tid... Tycker även dom verkar ta rätt bra betalt för jobben,men de kanske är bmw-satta priser...?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.