|
|
|
|---|---|
| hur får man snabbast, enklast å billigast ut mer effekt i en 323 e46?vill inte bygga nån värstingbil som drar 2 liter milen vid lugn körning, men lite till hade inte skadat mvh totte | |
|
Enklast, snabbast och mest kostnadseffektivt per hk torde vara någon form av överladdning. Ess tuning har stabilt rykte, kit för din modell: Länk Mvh, /Wille |
|
| jisses! lät ju nästan för bra för att vara sant. 40,000 va väll inte riktigt vad jag hade tänkt mig... men får nog tänka om lite. 110hk å 100nm... skulle göra gott. tackar så mycket mvh totte | |
| Tänk på att det kan bli problem vid besiktningen med kompressor... Enklast är väl att byta till en 325a eller 330 :). | |
| ja det är sant. har hört att 325:ans insug å sportsystem ska göra väldigt gott. har hittat ett chip som ger nio hk å 35nm och ett på 19 hk å 30nm. de första kostade 5300 å de andra 6400. men gör de egentligen nån större skilnad? iaf för den prislappen? | |
|
Kortfattat: Ett chip som "ger 19 hästar" är, som Lisa Ekdahl sjöng, "en saaaaga alltför god för att vara sann". Om ett chip till en icke överladdad bil ger 5 extra hästar ska du vara väldigt väldigt nöjd och glad! Sen krävs det, inom parentes, en VÄLDIGT finkänslig rumpa för att känna de där 5 extra hästarna. Men det är en annan historia! |
|
| he he antar att du inte tycker det är värt pengarna=) nä de e väll det jag misstänker lite grann.... | |
| Lägg pengarna på ett byte till en 330, bättre investering ... men dyrare ägarkostnader också. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.